Feedback
I.D.: 42518350

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice - monumente istorice

Data publicarii
17.04.19 Exista 145.931 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
45.000,00 RON - 45.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitii directe; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 3. Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente, formular DUAE) in conformitate c...
1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitii directe; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 3. Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 4. Intocmire documente – suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 5. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; modificarea documentatiei de atribuire ca urmare a observatiilor ANAP, daca este cazul; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 6. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 7. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 8. Elaborarea procesului verbal de constatare a ofertelor si a declaratiilor de disponibilitate; 9. Analizarea si evaluarea din punct de vedere a eligibilitatii ofertelor depuse; 10. Analizarea propunerilor tehnice si propunerilor financiare se va realiza doar pentru procedurile avand ca obiect: managementul de proiect; servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii consultanta achizitii PNRR  
Furnizare tablete cu conexiune la internet pentru 24 luni 13.11.20
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice - lucrari/servicii/produse  
Executie lucrari de reabilitare a drumului tehnologic de legatura intre DN66 si strada Republicii din orasul Petrila si lucrari de imprejmuire a incintei principale Mina Petrila, lucrari prevazute in Proiectul tehnic simbol 41-256/R3 si descrise in Caietul de sarcini. 18.07.18
Pachet 72: Proiect. adapt la amplas, ex. lucrari şi asist. tehnica din partea proiectant. pe per. ex. lucrarilor pt. obiect. de invest.: Lot 1 – 13346-"Proiect tip - Construire creşă medie, str. Horea, nr. F.N., oraşul Haţeg, judeţul Hunedoara"- V1 combustibil gazos Lot 2 - 11815- "Proiect tip- Construire creşă mică în oraşul Jibou, judeţul Sălaj"-V1 combustibil gazos 02.09.24
RETEHNOLOGIZARE C.H.E. RAUL-MARE RETEZAT 24.05.21
SERVICII CONSULTANTA ACHIZITII PUBLICE- LUCRARI ILUMINAT  
PRESTAREA SERVICIILOR DE PORTAR ÎN CADRUL REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. PENTRU LOTUL TRANSILVANIA 28.10.24
S.F. cu elemente specifice ale D.A.L.I. conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice pentru realizarea obiectivului mixt de investiţii: "Extindere şi modernizare sediu Parchetul de pe lângă Tribunalul Hunedoara"-9119 29.01.24
Intocmire documetatie tehnico-economica si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: ,,REABILITARE HALA OBOR SI DEMOLARE CORP C2 si C3, MUNICIPIULUI HUNEDOARA, STR. Bicaz nr.2A, JUDETUL HUNEDOARA" 23.11.22