Feedback
I.D.: 79646848

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE

Data publicarii
06.03.23 Exista 125.715 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii de achizitie publica pentru încheierea contractului de achizitie publica avand ca obiect FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE , astfel: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile public...
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii de achizitie publica pentru încheierea contractului de achizitie publica avand ca obiect FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE , astfel: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 2. Intocmirea documentatiei de (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 3. Intocmire documente suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 4. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; modificarea documentatiei de atribuire ca urmare a observatiilor ANAP, daca este cazul; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor de clarificari, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 5. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 6. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 7. Elaborarea procesului verbal de constatare a ofertelor si a declaratiilor de disponibilitate si confidentialitate; 8. Analizarea si evaluarea ofertelor depuse (analiza formularelor DUAE si a documentelor inso
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Pachet 11: Proiect., ex. lucrari şi asist. tehn. din partea proiect. pe per. ex. lucr. pt. obiect. de invest.:L1–"Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Grădiniţei de copii, str. Gral Vasile Milea, nr. 148, sat Voineşti, comuna Lereşti, judeţul Argeş" - 13300 L2-"Construire grădiniţă cu program prelungit, împrejmuire şi branşamente utilităţi, sat Racoviţa, comuna Racoviţa, judeţul Sibiu" -10999 16.09.24
Pachet 39: P – faza adapt la amplas, ex. lucrari şi asist tehnica din partea proiectantului pe perioada ex lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – Proiect pilot – "Construire Sală de sport scolara, sat Hosman, comuna Nocrich, Judeţul Sibiu" Lot 2 - Proiect Pilot – "Construire Sală de sport şcolară , sat Josenii Bârgăului Nr.155, comuna Josenii Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud" 08.08.24
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie: Înfiinţare colector de transfer ape uzate menajere şi conductă de transport a apei în zona strada Sibiului, Oraş Cisnădie, judeţul Sibiu - 10650 04.09.24
Servicii de Consultanta  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor  
SERVICII PENTRU REVIZII TEHNICE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A. 15.01.25
Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia" Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu " 16.11.22
Completare / Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate privind masuri de siguranta prin “Modernizare DN 67C Bengeşti – Sebeş km 0 + 000 – km 148 + 414" 10.02.25
Elaborare Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii pentru “Viaduct Aciliu, km 62+475 – km 63+485, situat pe Autostrada Orastie – Sibiu, LOT 3”  
Servicii de Supervizare "Proiectare si Executie Autostrada Sibiu – Fagaras , Tronsonul 1: Boita (Autostrada Sibiu-Pitesti) si Avrig-Marsa (DJ105G), km 0+000- km 14+253" 15.05.23