Feedback
I.D.: 60721086

SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE–PNDL I- LUCRARI PASARELA (REST DE EXECUTAT)

Data publicarii
07.09.21 Exista 82.763 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicitata Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice conform Legii 98/2016 si a legistatiei subsecvente acesteia pentru achizitia contractului de lucrari avand ca obiect: Executie de lucrari rest de executat in cadrul proiectului „PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ”, proiect finanţat în cadrul Programului Naţional de Dezvoltare Locală - contract de finanţare nr. ...
Se solicitata Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice conform Legii 98/2016 si a legistatiei subsecvente acesteia pentru achizitia contractului de lucrari avand ca obiect: Executie de lucrari rest de executat in cadrul proiectului „PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ”, proiect finanţat în cadrul Programului Naţional de Dezvoltare Locală - contract de finanţare nr. 10187/09.06.2015 (nr. şi data de la MLPDA) (PNDL etapa I). Prestatorul va sigura serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru: - Redactarea strategiei de contractare (cu privire la valoarea estimata a contractului si alegerea procedurii, stabilirea criteriilor minime de calificare si a cerintelor specifice); - Intocmirea documentaţiei de achizitie (fisa de date, caiete de sarcini pentru achizitia de propuduse, redactarea formularisticii solicitate in cadrul procedurii de achizitie publică, redactarea draftului de contract de achiziţie publică ce face parte din documentaţia de atribuire si a DUAE), prezentarea si sustinerea pentru aprobarea acesteia de catre achizitor; - Corespondenta cu ANAP in cazul in care procedura de atribuire intra in verifiare ex – ante la ANAP; - Asistenta de specialitate pe parcursul derularii procedurii; - Publicare anunt de atribuire; - Asigurarea de experti coopati pentru evaluarea ofertelor; - Asistenta in cazul depunerii de contestatii; - Intocmirea dosaruljui achizitiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu