Consultanţă în vederea realizării unor proceduri simplificate de achiziţii publice pentru proiectul finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta I9 si I11 „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţlior de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe": • Realizarea documentatiei de atribuire: strategia de achizitii a contractului, continutul invitatiei, declaratii...
Consultanţă în vederea realizării unor proceduri simplificate de achiziţii publice pentru proiectul finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta I9 si I11 „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţlior de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe": • Realizarea documentatiei de atribuire: strategia de achizitii a contractului, continutul invitatiei, declaratiile A.C., modele formulare, draftul de contract, caietul de sarcini (partea generala), DUAE, modele de procese verbale vizualizare DUAE, vizualizare oferte, procese verbale de evaluare intermediara, raportul procedurii • Asistenţă în remedierea oricarei observaţii din partea ANAP • Asistenţă în cadrul derulării procedurii, până la primirea ofertelor: raspunsuri la solicitarile de clarificari (inclusiv gestionarea comunicarii cu alte parti/furnizori implicati), formularea de puncte de vedere la contestatii (daca este cazul), gestionarea comunicarii cu observatorii ANAP • Asistenta in procesul de evaluare prin implicarea unui expert cooptat in analiza ofertelor si gestionarea comunicarii cu observatorii ANAP: analiza DUAE, formularea de solicitari de clarificari la faza DUAE, evaluarea tehnica, solicitarea de clarificari la oferta tehnica, evaluarea financiara intermediara, solicitarea documentelor in sustinerea DUAE, intocmirea raportului procedurii, transmiterea comunicarilor, contractarea • Asistenţă în soluţionarea contestaţiilor (dacă este cazul)