ETAPA 1:
Servicii privind refacerea cererii de finantare, bugetul proiectului, planul de activitati, planul de achziitii, notificare modificari
Transmitere Raportare aferenta anul 2022
Se vor factura 5.000 Lei
ETAPA 2:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în:
1. participare la şedinţele de lucru, planificare
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, re...
ETAPA 1:
Servicii privind refacerea cererii de finantare, bugetul proiectului, planul de activitati, planul de achziitii, notificare modificari
Transmitere Raportare aferenta anul 2022
Se vor factura 5.000 Lei
ETAPA 2:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în:
1. participare la şedinţele de lucru, planificare
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile grupate pe necesităţi)
3. Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul de implementare
4.Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor corelat cu planul achiziţiilor
5. Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie pe platforma
7. Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de progres şi raport financiar)
8. Sprijinirea echipei de implementare privind elaborarea documentelor prevăzute în Anexele 1-26
Se vor factura 4.500 lei / trimestru la fiecare raportare şi 4500 lei transă finală la finalizarea proiectului.