Feedback
I.D.: 89173609

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor – proiect PNRAS

Data publicarii
07.11.23 Exista 55.313 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
41.000,00 RON - 41.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ETAPA 1: Servicii privind refacerea cererii de finantare, bugetul proiectului, planul de activitati, planul de achziitii, notificare modificari Transmitere Raportare aferenta anul 2022 Se vor factura 5.000 Lei ETAPA 2: Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în: 1. participare la şedinţele de lucru, planificare 2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, re...
ETAPA 1: Servicii privind refacerea cererii de finantare, bugetul proiectului, planul de activitati, planul de achziitii, notificare modificari Transmitere Raportare aferenta anul 2022 Se vor factura 5.000 Lei ETAPA 2: Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în: 1. participare la şedinţele de lucru, planificare 2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile grupate pe necesităţi) 3. Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul de implementare 4.Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor corelat cu planul achiziţiilor 5. Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie pe platforma 7. Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de progres şi raport financiar) 8. Sprijinirea echipei de implementare privind elaborarea documentelor prevăzute în Anexele 1-26 Se vor factura 4.500 lei / trimestru la fiecare raportare şi 4500 lei transă finală la finalizarea proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu