Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în:
1. Participare la şedinţele de lucru, planificare;
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile g...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în:
1. Participare la şedinţele de lucru, planificare;
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile grupate pe necesităţi);
3. Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul de implementare;
4. Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor corelat cu planul achiziţiilor;
5. Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie pe platforma;
7. Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de progres şi raport financiar);
8. Sprijinirea echipei de implementare privind elaborarea documentelor prevăzute în Anexele 1-26
Decembrie 2024 - Iunie 2025