Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea
proiectului, constând în:
1. participare la şedinţele de lucru, planificare
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate,
nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie
SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări
trimestriale în SICAP cu achiziţiile gr...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea
proiectului, constând în:
1. participare la şedinţele de lucru, planificare
2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate,
nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie
SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări
trimestriale în SICAP cu achiziţiile grupate pe necesităţi)
3. Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul
de implementare
4.Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor corelat cu planul achiziţiilor
5. Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie
pe platforma
7. Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de
progres şi raport financiar)
8. Sprijinirea echipei de implementare privind elaborarea documentelor
prevăzute în Anexele 1-26