Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în: 1. Participare la şedinţele de lucru, planificare; 2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile g...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor privind implementarea proiectului, constând în: 1. Participare la şedinţele de lucru, planificare; 2. Derularea procedurilor de achiziţii (întocmire PAAP, referate de necesitate, nota justificativă, cerere de ofertă, procese verbale de selecţie, derulare achiziţie SICAP, redactare contracte/ comenzi, redactare procese verbale, notificări trimestriale în SICAP cu achiziţiile grupate pe necesităţi); 3. Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul de implementare; 4. Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor corelat cu planul achiziţiilor; 5. Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie pe platforma; 7. Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de progres şi raport financiar); 8. Sprijinirea echipei de implementare privind elaborarea documentelor prevăzute în Anexele 1-26 Octombrie 2024 - Iunie 2025 mai putin