I) Etapa de planificare/pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, elaborarea strategiei de contractare, a caietului de sarcini, a modelelor de formulare aferente procedurii si a propunerii de contract. II) Etapa de derulare a procedurii: asistenta in utilizarea platformei SEAP ( asistenta in completarea si generarea anuntului de participare/anuntului de participare simplificat, ...
I) Etapa de planificare/pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, elaborarea strategiei de contractare, a caietului de sarcini, a modelelor de formulare aferente procedurii si a propunerii de contract. II) Etapa de derulare a procedurii: asistenta in utilizarea platformei SEAP ( asistenta in completarea si generarea anuntului de participare/anuntului de participare simplificat, a formularului DUAE, a fisei de date, atasarea documentatiei de atribuire la anunt, asistenta in gestionarea procedurii desfasurata on-line in toate fazele de evaluare pana la publicarea anuntului de atribuire, etc…) -daca este cazul; consultanta in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea operatorilor economici inscrisi in procedura, in elaborarea punctului de vedere al AC in cazul depunerii de constestatii la faza de depunere oferta; evaluarea ofertelor depuse in cadrul procedurii, respectiv evaluare calificare (faza DUAE), evaluarea tehnica, evaluarea financiara si evaluarea documentelor suport DUAE, cu elaborarea rapoartelor de specialitate aferente fazelor de evaluare precizate, inclusiv transmiterea de solicitari de clarificari ofertantilor cat si consultanta in elaborarea raportului de atribuire si transmiterea comunicarilor catre ofertanti. III) Etapa de finalizare a procedurii: elaborarea punctului de vedere al autoritatii contractante în cazul contestarii rezultatului procedurii, consultanta in încheierea contrac