asistenta la înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrarii autoritatii contractante în SEAP certificatului digital -elaborarea si actualizarea, pe baza necesitatilor compartimentelor autoritatii contractante, a strategiei anuale de achizitii publice si a PAAP-ului pentru anul urmator, in ultimul trimestru al anului in curs; -publicarea, semestrial, in SEAP, a extraselor din PAAP in termen de 5 zile lucratoare, conform ...
asistenta la înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrarii autoritatii contractante în SEAP certificatului digital -elaborarea si actualizarea, pe baza necesitatilor compartimentelor autoritatii contractante, a strategiei anuale de achizitii publice si a PAAP-ului pentru anul urmator, in ultimul trimestru al anului in curs; -publicarea, semestrial, in SEAP, a extraselor din PAAP in termen de 5 zile lucratoare, conform prev legale -eleborarea unui PAAP distinct pentru fiecare proiect în cazul în care A.C. implementeaza proiecte finantate din fonduri nerambursabile si/sau proiecte de cercetare-dezvoltare -actualizarea anexei PAAP pentru anul in curs, in conformitate cu modificarile legislative, avand in vedere obligatia AC de a avea o evidenta a achizitiilor directe(Ordin 281/2016) -elaborarea sau, dupa caz, coordonarea activitatii de elab a doc justif ce insotesc AD, oferind autoritatii modele orientative pentru documentele achizitiei, respectand procedura interna pentru achizitii -realizarea AD offline, in conformitate cu prev legale -gestionarea site-ului SEAP si realizarea online a AD, utilizand catalogul electronic, asistata de un reprez al autorit -consultanta oferita autoritatii in legatura cu alegerea modalitatii de achizitie -se efect consult pietei ca parte a procesului de achizitie publica,