Feedback
I.D.: 98032460

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilo

Data publicarii
29.05.24 Exista 81.119 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
14.000,00 RON - 14.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul se obliga sa asigure beneficiarului servicii de consultanta si/sau asistenta privind achizitiile publice, pe aspecte legate de legislatia achzitiilor publice, atat la intocmirea documentatiei de atribuire cat si pe parcursul derularii acesteia, indiferent de obiectul contractului. Ex: incarcarea in SEAP a tuturor documentelor primite de la beneficiar si impuse de specificul procedurii si de prevederile legale ap...
Prestatorul se obliga sa asigure beneficiarului servicii de consultanta si/sau asistenta privind achizitiile publice, pe aspecte legate de legislatia achzitiilor publice, atat la intocmirea documentatiei de atribuire cat si pe parcursul derularii acesteia, indiferent de obiectul contractului. Ex: incarcarea in SEAP a tuturor documentelor primite de la beneficiar si impuse de specificul procedurii si de prevederile legale aplicabile; consultanta/asistenta la intocmire documentatie de atribuire, exceptand partea tehnica; operarea in continutul documentatiei de atribuire a observatiilor si modificarilor dispuse de catre ANAP/autoritatea de management (daca este cazul); intocmire clarificari/adrese de amanare/erate (daca este cazul) si publicarea acestora in SEAP; asistenta/consultanta la redactare raport procedura/ anunt de atribuire. Nu intra in obiectul contractului demersurile presupuse de o eventuala contestatie, decat daca partile convin aceasta, cu suplimentarea corespunzatoare a pretului achizitiei de servicii. Achizitia efectuata in SEAP tine loc de contract, daca partile nu convin altfel. Termenul de verificare documente primite si intocmire documentatie de atribuire: 15 zile de la data achizitiei in SEAP, sub rezerva furnizarii tututor informatiilor/documentelor suport.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu