Feedback
I.D.: 52696983

Servicii de consultanta in domeniul achizitiiilor publice

Data publicarii
14.12.20 Exista 273.362 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
4.500,00 RON - 4.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii complete de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii pentru atribuirea acordului-cadru având ca obiect „Furnizare reactivi si materiale consumabile”, dupa cum urmeaza: 1. Întocmire şi asistenţă în utilizarea DUAE - documentul unic de achiziţie european – în conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice; 2. Întoc...
Servicii complete de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii pentru atribuirea acordului-cadru având ca obiect „Furnizare reactivi si materiale consumabile”, dupa cum urmeaza: 1. Întocmire şi asistenţă în utilizarea DUAE - documentul unic de achiziţie european – în conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice; 2. Întocmirea documentaţiei de atribuire (fişa de date/instrucţiuni pentru ofertanţi, modele de formulare, model de contract subsecvent, model de acord cadru, modele de documente, formular DUAE) în conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 3. Întocmire documente – suport în conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare şi declaraţie cu persoanele de decizie); 4. Postarea documentaţiei de atribuire în SICAP şi transmitere validare spre ANAP; modificarea documentaţiei de atribuire ca urmare a observaţiilor ANAP, dacă este cazul; postare anunţ de participare în SICAP şi calculare termene limită de depunere a solicitarilor, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 5. Analizarea condiţiilor de excludere, criteriilor de calificare şi selecţie a ofertanţilor; 6. Redactarea răspunsurilor la solicitările de clarificări formulate de potenţialii ofertanţi; 7. Elaborarea procesului verbal de constatare a ofertelor şi a declaraţiilor de disponibilitate şi confidenţialitate; 8. Analizarea şi evaluarea ofertelor depuse (analiza f
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu