Feedback
I.D.: 79615778

servicii de consultanta in achizitii

Data publicarii
06.03.23 Exista 39.960 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
58.823,53 RON - 58.823,53 RON
 
 
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru proiectul “Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea energetică a clădirilor Pavilion Administrativ şi Clădire Secţie Tratamente Recuperatorii din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte. Ofertantul va prezenta următoarele documente: 1. Oferta tehnică – va cuprinde descrierea serviciilor , inclusiv grafic fizic de prestare a serviciilor. Propune...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru proiectul “Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea energetică a clădirilor Pavilion Administrativ şi Clădire Secţie Tratamente Recuperatorii din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte. Ofertantul va prezenta următoarele documente: 1. Oferta tehnică – va cuprinde descrierea serviciilor , inclusiv grafic fizic de prestare a serviciilor. Propunerea tehnica va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificarii corespondentei cu cerintele/ specificaţiile prevazute în specificatiile tehnice si cu cele prevazute în cadrul documentelor anexate. 2. Oferta financiară- va fi prezentată defalcat, conform cap. VI din specificaţiile tehnice 3. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului in raza căruia este situat sediul operatorului economic din care să rezulte: a) obiectul de activitate; obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; b) starea operator c) persoanele care reprezintă operatorul economic în relaţia cu terţii Informaţiile cuprinse în acest document, trebuie să fie reale/actuale la data prezentării. 4. Formularele completate de ofertant (ataşate în SEAP de autoritatea contractantă) 5. draftul de contract însuşit prin semnătură Oferta va fi transmisa pe adresa de email: achizitii@cjd.ro, cel mai tarziu pana la data de 03.03.2023
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu