Servicii de consultanta in achizitii, pentru organizarea procedurilor de atribuire lucrari pentru obiectivul ,, AMENAJARE URBANISTICĂ CENTRUL COMUNEI COGEALAC, JUD CONSTANŢA – ZONA BISERICA’’’
Serviciile consta in:
• Întocmirea documentaţiilor de atribuire şi a documentelor suport în vederea demarării procedurilor de atribuire, pe baza documentelor de fundamentare a achiziţiei/investiţiei şi a caietului de sarcini furniza...
Servicii de consultanta in achizitii, pentru organizarea procedurilor de atribuire lucrari pentru obiectivul ,, AMENAJARE URBANISTICĂ CENTRUL COMUNEI COGEALAC, JUD CONSTANŢA – ZONA BISERICA’’’
Serviciile consta in:
• Întocmirea documentaţiilor de atribuire şi a documentelor suport în vederea demarării procedurilor de atribuire, pe baza documentelor de fundamentare a achiziţiei/investiţiei şi a caietului de sarcini furnizate de către beneficiar, respectiv: strategia de contractare, instrucţiunile pentru ofertanţi (fişa de date a achiziţiei), proiect de contract conţinând clauzele contractuale obligatorii, formulare şi modele de documente;
• Acordarea asistenţei în cadrul procesului de derulare a procedurilor de achiziţii publice, de la momentul publicării anunţului de participare, până la finalizarea acestora, inclusiv prin acordarea de asistenţă de specialitate în domeniul achiziţiilor publice la clarificările solicitate de către potenţialii ofertanţi;
• Acordarea asistenţei în cadrul procesului de evaluare a ofertelor, prin desemnarea unui expert în domeniul achiziţiilor publice care să sprijine activitatea comisiei de evaluare a ofertelor în toate etapele procesului de achiziţie publică;
• Acordarea asistenţei privind operarea în SEAP;
• Acordarea de consultanţă la elaborarea punctelor de vedere în relaţia cu Consiliul National de Soluţionare a Contestaţiilor, Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, Autoritatea pentru Digitalizarea României.