Servicii de consultanţă în achiziţii publice, secţiunea proceduri simplificate. Serviciile prestate includ urmatoarele etape de lucru:
Întocmirea pe baza documentaţiei pusa la dispoziţie de către autoritatea contractantă a tuturor documentelor prealabile, necesare derulării procedurii de achiziţie publică (Referat de necesitate, Note justificative aferente, Fişa de date a achiziţiei, Caiet de sarcini, Strategia de contra...
Servicii de consultanţă în achiziţii publice, secţiunea proceduri simplificate. Serviciile prestate includ urmatoarele etape de lucru:
Întocmirea pe baza documentaţiei pusa la dispoziţie de către autoritatea contractantă a tuturor documentelor prealabile, necesare derulării procedurii de achiziţie publică (Referat de necesitate, Note justificative aferente, Fişa de date a achiziţiei, Caiet de sarcini, Strategia de contractare, Proiectul de contract, Formulare destinate ofertanţilor la procedură).
Încărcarea în SEAP a tuturor documentelor solicitate de sistem (ulterior semnării acestora de catre conducerea instituţiei, inregistrării, scanării, semnării digitale şi criptării acestora);
Transmiterea în SEAP a tuturor informaţiilor solicitate pentru completarea şi aprobarea documentaţiilor de atribuire, invitaţiilor de participare/anunţurilor de participare;
Întocmirea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către potenţialii participanţi la procedurile de achiziţie publică derulate, în colaborare cu compartimentele de specialitate ale instituţiei sau cu proiectantul lucrării, în funcţie de specificul solicitării (ex. tehnică, economico-financiară, juridică, etc);
Participarea la sedinţa de deschidere a ofertelor, fără drept de vot, şi încheierea proiectului de proces verbal aferent şi transmiterea pentru analiză, însuşire şi semnare de către membrii comisiei de evaluare;
Analiza documentelor de calificare, a propunerilor tehnice ş