Serviciile prestate includ următoarele etape de lucru:
Întocmirea şi/sau verificarea pe baza documentaţiei tehnico-economice pusa la dispoziţie de către autoritatea contractantă a tuturor documentelor prealabile, necesare derulării procedurilor de achiziţie publică (Fişa de date a achiziţiei, draftul de contract, formulare destinate ofertanţilor la procedură, etc);
Încărcarea în SEAP/ pe site-ul autoritatii contract...
Serviciile prestate includ următoarele etape de lucru:
Întocmirea şi/sau verificarea pe baza documentaţiei tehnico-economice pusa la dispoziţie de către autoritatea contractantă a tuturor documentelor prealabile, necesare derulării procedurilor de achiziţie publică (Fişa de date a achiziţiei, draftul de contract, formulare destinate ofertanţilor la procedură, etc);
Încărcarea în SEAP/ pe site-ul autoritatii contractante a tuturor documentelor care stau la baza procedurii de achizitie (ulterior semnării acestora de catre conducerea instituţiei, inregistrării, scanării, semnării acestora);
Întocmirea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către potenţialii participanţi la procedurile de achiziţie publică derulate, în colaborare cu compartimentele de specialitate ale instituţiei sau cu proiectantul lucrării, în funcţie de specificul solicitării (ex. tehnică, economico-financiară, juridică,etc);
Incheierea proiectului de proces verbal de deschidere a ofertelor şi transmiterea pentru analiză, însuşire şi semnare de către membrii comisiei de evaluare;
Analiza documentelor de calificare, a propunerilor tehnice şi a celor financiare depuse în cadrul procedurilor de atribuire şi întocmirea unui punct de vedere în scris în legatură cu acestea, care se transmite comisiei de evaluare;
Asistenta la intocmirea solicitarilor de clarificari catre ofertanti;
Analiza raspunsurilor la solicitarile de clarificari transmise;
Întocmirea, p