PRESTATORUL : VA PRESTA activitati specifice Compartimentului de Achizitii Publice, conform Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica / acordului- cadru din Legea nr. 98 / 2016 , respectiv va executa urmatoarele servicii : - actualizarea programului anual al achizitiilor public...
PRESTATORUL : VA PRESTA activitati specifice Compartimentului de Achizitii Publice, conform Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica / acordului- cadru din Legea nr. 98 / 2016 , respectiv va executa urmatoarele servicii : - actualizarea programului anual al achizitiilor publice, în functie de fondurile aprobate,pe baza necesitatilor si prioritatilor comunicate de fiecare structura organizatorica a muzeului, si prezentarea acestuia, spre aprobare,conducerii muzeului ; - elaborarea pentru fiecare proiect ,în parte, a unui program al achizitiilor publice, în cazul în care autoritatea contractanta implementeaza proiecte finantate din fonduri nerambursabile si/sau proiecte de cercetare; - va tine evidenta achizitiilor directe de produse, servicii si lucrari, ca parte a strategiei anuale de achizitii publice ; - îndeplinirea obligatiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt prevazute în reglementarile legale ; - asigurarea întocmirii documentatiei pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii si lucrari , cuprinse în planul anual de achizitii ; - aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire ; - constituirea si pastrarea dosarelor de achizitii publice ; - verificarea si înregistrarea referatelor de angajament individual si stabilirea metodelor de achizitionare ; - cautarea de oferte în programul public de achizitii electronice- SEAP – pentru achizitiile de bunuri si servicii necesare institutiei - întocmirea de rapoarte,situatii si statistici legate de programul serviciilor electronice al achizitiilor publice - SEAP – din cadrul institutiei - colaborarea cu compartimentele si serviciile de specialitate din institutie pentru rezolvarea problemelor legate de procedura de atribuire si pentru urmarirea contractelor încheiate - operarea de modificari sau completari ulterioare în programul anual al achizitiilor , când situatia o impune, cu aprobarea conducatorului institutiei si cu avizul Compartimentului financiar- contabil - urmarirea si asigurarea respectarii prevederilor legale în desfasurarea procedurilor privind pastrarea confidentialitatii documentelor de achizitie/licitatie si a securitatii acestora.