Feedback
I.D.: 76274565

Servicii de consultanta in achizitii publice pe o perioada de 1 an

Data publicarii
09.12.22 Exista 116.211 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
139.000,00 RON - 139.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestare servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice: - Achizitii directe 1.Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţii publice şi elaborarea documentaţiilor de achiziţie publică, după caz (de ex. note justificative, fişa de date, caiet de sarcini etc.) în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare în domeniul achiziţiilor publice 2. Stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie a ...
Prestare servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice: - Achizitii directe 1.Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţii publice şi elaborarea documentaţiilor de achiziţie publică, după caz (de ex. note justificative, fişa de date, caiet de sarcini etc.) în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare în domeniul achiziţiilor publice 2. Stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie a ofertanţilor şi întocmirea notelor justificative aferente, dacă este cazul 3. Gestionare SEAP pentru derularea achiziţiilor directe contractate. 4. Elaborare răspunsuri la clarificările solicitate de operatori economici şi/sau ANAP, cu excepţia celor de natură tehnică. 5. Asistarea Beneficiarului la semnarea contractului cu ofertantul/candidatul câştigător. 6. Asamblarea dosarului de achiziţie publică în conformitate cu prevederile legale în vigoare. - Porceduri simplificate 1. Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţii publice şi elaborarea documentaţiilor de achiziţie publică (de ex. note justificative, fişa de date, caiet de sarcini etc.) în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare în domeniul achiziţiilor publice. 2. Stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie a ofertanţilor şi întocmirea notelor justificative aferente. 3. Înscrierea documentaţiilor aferente achiziţiei pe SEAP. 4. Elaborare răspunsuri la clarificările solicitate de operatori economici şi/sau ANAP, cu excepţia celor de natură tehnică. 5. etc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu