Serv. de consultanţă în domeniul achiziţiilor constau în:a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire –fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante),completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică, documentele suport(strategia de contractare, declaratia privind conflictul de interese), revizuire documentatie conform recomandarilor ANAP;b) îndrum...
Serv. de consultanţă în domeniul achiziţiilor constau în:a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire –fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante),completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică, documentele suport(strategia de contractare, declaratia privind conflictul de interese), revizuire documentatie conform recomandarilor ANAP;b) îndrumare şi asistenţă în utilizarea platformei electronice SEAP/SICAP pentru publicarea documentatiei de atribuire, a anuntului de participare, a evaluarii ofertelor si a anunţului de atribuire aferent contractului de achizitie publică;c) consultanţă privind redactarea documentelor utile pe parcursul procedurii de atribuire (procese verbale, solicitari si raspunsuri la clarificari, comunicari, raportul procedurii);d) asistenţă pe parcursul procedurii de atribuire în platforma electronică SEAP/SICAP;e) participare în comisia de evaluare în calitate de experti externi cooptati- expert achizitii publice, expert juridic, tehnic, economic- în funcţie de solicitare/necesitate; întocmire raport de specialitate;f) consultanţă privind stabilirea ofertelor admisibile, inacceptabile, neconforme, neadecvate;g) consultanţă privind întocmirea contractului/acordului-cadru de achizitie publica;h) consultanţă privind achizitia pentru formularea apărării adresate Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor/Curtea de Apel;i) consultanţă privind întocmirea dosarului de a.p