Feedback
I.D.: 40889868

SERVICII DE CONSULTANTA IMPLEMENTARE PROIECT

Data publicarii
20.12.19 Exista 124.711 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66171000-9
Termenul limita pentru depunere:
24.12.19
Pretul estimativ:
69.778,00 RON - 69.778,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini implementare_AMBULATORIU.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă si asistenta în implementarea proiectului si executiei contractelor proiectului “Reabilitare, modernizare şi extindere ambulatoriu cu înglobare clădire C8 (propusă pentru schimb de destinaţie din magazie în ambulatoriu) şi amenajare", prin Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritara 8 - "Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale", Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţi...
Servicii de consultanţă si asistenta în implementarea proiectului si executiei contractelor proiectului “Reabilitare, modernizare şi extindere ambulatoriu cu înglobare clădire C8 (propusă pentru schimb de destinaţie din magazie în ambulatoriu) şi amenajare", prin Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritara 8 - "Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale", Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate şi promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunitati,Obiectivul specific 8.1 - Creşterea accesiblităţii serviciilor de sănătate, comunitare şi a celor de nivel secundar, în special pentru zonele sărace şi izolate " Operaţiunea A – AMBULATORII", aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice nr.4501/11.04.2018 cu completările şi modificările ulterioare. Perioada de implementare a proiectului este 50 luni, respectiv 04.06.2018 – 31.07.2022. Cod SMIS 123942; Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante: Primar – SIMINA NICOLAE , Viceprimar- PASCA DOREL, secretar oras- HODAN MIRA, inspector specialitate Plesa Volin. ECHIPA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI: PLESA VIRGINIA ANA - Manager de proiect FURDUI MONICA - Asistent manager VATCA DANIEL - Responsabil tehnic FELEA AUGUSTA - Responsabil financiar contabil BONCUTIU MIHAELA - Responsabil achizitii publice FURDUI SORINA - Responsabil promovare proiect Consilierii locali: CRISAN EMIL, SIMINA ANCA, AVRAM NARCIS, CIOFLICA NICOLAE, DAVID MARIUS, DAVID MIRCEA, RATIU TIBERIU, BURDE CLAUDIU, SICOE DAN, NEMES DAN, STEFAN MARIN, KOPENET LORAND, NARITA ADRIAN PETRU, STEFANI CLAUDIU SEBASTIAN.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu