Feedback
I.D.: 71271280

Servicii de consultanta implementare proiect "Implementarea sistemului de management anti-mita

Data publicarii
13.07.22 Exista 115.521 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
68.000,00 RON - 68.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind: Servicii de consultant...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind: Servicii de consultanta in management de Implementare a sistemului de management anti-mita conform prevederilor ISO 37001:2016 in cadrul proiectului "Sprijinirea masurilor referitoare la prevenirea coruptiei la nivelul Primariei Municipiului Onesti:, cod My SMIS 152175 - cu solicitarile asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini atasat prezentei, in conditiile precizate in Draft de Contract atasat, la un pret de 68.000 lei fara TVA. Acceptul operatorului economic in SEAP reprezinta faptul ca sunteti de acord cu conditiile Autoritatii Contractante, cu folosirea datelor personale conform legislatiei in vigoare GDPR , ca nu sunteti in conflict de interese cu persoanele din lista atasata si va insusiti Caietul de sarcini si clauzele Contractului fara obiectiuni. Achizitia se va incheia prin semnarea unui Contract de servicii. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante in SEAP constituie angajament de ambele parti pana la semnarea Contractului final. Documentatia de atribuire atasata, contine: Caiet de sarcini nr.40501/04.07.2022 si draft de contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu