Valoarea estimata a achizitiei este de 170 lei lunar, fara TVA . Cerintele minime sunt urmatoarele : 1. Instruirea salariatilor în domeniul Situatiilor de Urgenta; - instruirea introductiva generala, instruirea periodica, aplicatii practice, interventie si evacuare; 2. Întocmirea documentatiei necesare pentru situatii de urgenta; 3. Verificarea periodica a stingatoarelor; 4. Încarcarea, repararea si înlocuirea peiselor la s...
Valoarea estimata a achizitiei este de 170 lei lunar, fara TVA . Cerintele minime sunt urmatoarele : 1. Instruirea salariatilor în domeniul Situatiilor de Urgenta; - instruirea introductiva generala, instruirea periodica, aplicatii practice, interventie si evacuare; 2. Întocmirea documentatiei necesare pentru situatii de urgenta; 3. Verificarea periodica a stingatoarelor; 4. Încarcarea, repararea si înlocuirea peiselor la stingatoare. Detalierea cerintelor în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (PSI): 1. Consilierea angajatorului-beneficiar privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor în vigoare; 2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toate categoriile de salariati, conform legislatiei în vigoare; 3. Efectuarea instructajului introductiv general; instructaj specific locului de munca; instructaj periodic; instructaj la recalificarea profesionala si reîntoarcerea la serviciu din concediu de maternitate si testarea cunostin?elor salariatilor, conform legislatiei în vigoare si a deciziilor interne; 4. Verificarea specifica locului de munca si a instructajului periodic pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toti angajatii existenti si pentru fiecare nou angajat si asigurarea testarii acestora; 5. Elaborarea instructiunile de aparare împotriva incendiilor si stabilirea atributiilor ce revin salariatilor la locurile de munca; 6. Efectuarea controalelor tehnice de specialitate în scopul depistarii încalcarilor normelor de aparare împotriva incendiilor si informarea beneficiarului despre neregulile constatate; 7. Informarea în scris a conducerii beneficiarului asupra modificarilor survenite în legislatia în domeniu si a modului concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; 8. Stabilirea prin dispozitii scrise a responsabilitatilor si modul de organizare pentru apararea împotriva incendiilor; 9. Verificarea cunostintelor salariatilor privind masurile de aparare împotriva incendiilor; 10. Asigurarea ?i verificarea respectarii indicatoarelor de avertizare de catre angaja?i ?i persoane din exterior care au acces în institu?ie; 11. Identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu din unitate si asigurarea corelarii masurilor de aparare împotriva incendiilor cu natura si nivelul riscurilor; 12. Elaborarea Scenariul de securitate la incendiu si riscul la incendiu în conformitate cu Legea 307/2006; 13. Elaborarea planul de evacuare a lucratorilor si asigurarea afisarii planului de evacuare la loc vizibil; 14. Intocmirea planurilor de organizare a activitatii de aparare împotriva incendiilor pe locurile de munca; 15. Verificarea si întretinerea mijloacelor de aparare împotriva incendiilor cu personal atestat, conform instructiunilor furnizate de proiectant; 16. Indeplinirea formalitatilor necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu, prevazute de lege, si supravegherea respectarii conditiilor care au stat la baza eliberarii acestora; 17. Reprezentarea beneficiarul, în fata organelor de control si a inspectorilor de prevenire împotriva incendiilor si prezentarea documentele si informatiile solicitate; 18. Participarea la exercitiile si aplicatiile tactice de interventie organizate de organele competente; 19. Informarea de îndata, prin orice mijloc, a IGSU Cluj despre izbucnirea si stingerea cu forte si mijloace proprii a oricarui incendiu, iar în termen de 3 zile lucratoare sa completeze si sa trimita acestuia raportul de interventie; 20. Pastrarea confidentialitatii oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar cu scopul îndeplinirii obligatiilor contractuale. 21. Organizarea si coordonarea exercitiilor de evacuare planificate de catre institutia de învatamânt; Furnizorul depune oferta insotita de urmatoarele documente: - autorizatie/certficat de competente, recomandare de la alte scolii sau institutii publice. Furnizorul de servicii se obliga sa efectueze rapoarte de activitate pentru serviciile prestate.