Feedback
I.D.: 64926356

Servicii de consultanta în domeniul S.S.M. prestate ptr.comuna Apoldu de Jos, jud.Sibiu

Data publicarii
04.01.22 Exista 160.073 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317000-3
Pretul estimativ:
2.400,00 RON - 2.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta în domeniul securitatii si sanatatii în munca prestate ptr.comuna Apoldu de Jos, jud.Sibiu, pentru o perioada de 12 luni, pentru un numar de 15-25 de lucratori in domeniul administratiei publice. PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare componenta a locului de munca pe locuri de munca/ posturi de lucru. 2. Elaborar...
Servicii de consultanta în domeniul securitatii si sanatatii în munca prestate ptr.comuna Apoldu de Jos, jud.Sibiu, pentru o perioada de 12 luni, pentru un numar de 15-25 de lucratori in domeniul administratiei publice. PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare componenta a locului de munca pe locuri de munca/ posturi de lucru. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie, 3. Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate în munca ; 4. Propunerea atributiilor si a raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; 5. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent; 6. Identificarea zonelor cu risc ridicat si specific precum si propunerea de masuri pentru eliminarea/diminuarea riscurilor in aceste zone; 7. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de saecuritate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar; 8. Elaborarea documentelor conform Legii nr. 319/2006 si a H.G. nr. 1425/06 - actualizata si republicata) - 9. Asigurarea de catre societatea prestatoare a materialelor necesare instruirii periodice. 10. Efectuarea instruirii introductiv generale pentru toti lucratorii nou angajati. Plata se face trimestrial, in rate egale, in valoare de 600lei/trim Contractul se incheie pe perioada 03.01.2022 – 31.12.2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu