Feedback
I.D.: 78695115

SERVICII DE CONSULTANTA ELABORAREA DOCUMENTAŢIEI DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTULUI-PNNR – C15

Data publicarii
14.02.23 Exista 61.690 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT COMUNA ARCANI, JUDETUL GORJ, DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA ELABORAREA DOCUMENTAŢIEI DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTULUI IN VEDEREA REALIZARII INVESTITIEI "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", PROIECT CARE URMEAZA A FI DEPUS SPRE FINANTARE IN CADRUL PNRR Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie Compon...
UAT COMUNA ARCANI, JUDETUL GORJ, DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA ELABORAREA DOCUMENTAŢIEI DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTULUI IN VEDEREA REALIZARII INVESTITIEI "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", PROIECT CARE URMEAZA A FI DEPUS SPRE FINANTARE IN CADRUL PNRR Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie Componenta C15: Educaţie „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe” (aprobat prin ordinul de ministru nr. 6.423/19.12.2022;Etapa 1:Elaborarea proiectului, cererii de finantare, bugetului proiectului, Redactarea anexelor specifice ghidului, Depunerea online a documentatiei;Sprijin acordat beneficiarului pentru pregatirea actelor suplimentare solicitate de catre AM in urma clarificarilor;Revizuirea documentaţiilor;Etapa 2:Managementul proiectului in faza de implementare;Asistenta la organizarea procedurilor de achizitii;Realizarea rapoartelor de progres si financiare intermediare si finale catre AM; a cererilor de plată/cererilor de rambursare şi formularele de decont, însoţite de documente justificative; Asistenta intocmire notificari si a acte aditionale la contractul de finantare si cu ocazia vizitei pe teren a reprezentantilor AM;Verificare respectarii masurilor de Identitate Vizuală;Monitorizarea proiectului;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu