Feedback
I.D.: 82928400

Servicii de consultanta elaborarea documentaţiei de finanţare şi managementul proiectului GAL

Data publicarii
30.05.23 Exista 121.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA PRIVIND ELABORAREA DOCUMENTAŢIEI DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTULUI, DEPUS SPRE FINANTARE PRIN GAL -Masura 9/6B GAL Valea Dunarii SudOlt care vizeaza achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciile publice; VALOAREA TOTALA A SERVICIILOR ESTE DE 10.000 LEI FARA TVA; SERVICIILE INCLUD: ETAPA 1. Servicii privind accesarea finan...
UAT COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA PRIVIND ELABORAREA DOCUMENTAŢIEI DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTULUI, DEPUS SPRE FINANTARE PRIN GAL -Masura 9/6B GAL Valea Dunarii SudOlt care vizeaza achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciile publice; VALOAREA TOTALA A SERVICIILOR ESTE DE 10.000 LEI FARA TVA; SERVICIILE INCLUD: ETAPA 1. Servicii privind accesarea finantarii - verificarea eligibilitatii solicitantului; - verificarea eligibilitatii si conformitatii adminitrative a tipului si obiectului de investitie; - colaborarea cu proiectantul in vederea intocmirii corecta a documentatiei; - crearea conturilor de depunere a cererii de finantare si a anexelor pe platforma mentionata in ghiurile specifice - completarea cererii de finantare, realizarea notei de fundamentare; - completarea anexelor aferente cererii de finantare; - incarcarea cererii de finantare, anexelor si a tuturor documentelor solicitate in platforma postata pe site-urile aferente ghidurilor solicitantului; - elaborarea raspunsurilor la clarificarile solicitate. ETAPA 2. Managementul proiectului: - elaborarea si depunerea unui numar maxim de 5 cereri de rambursare; - elaborarea si depunerea clarificarilor in perioada de implementare. Asigurarea suportului pe toata perioada implementarii a beneficiarului. Comunicarea pe toata perioada implementarii cu proiectantul, cu privire la respectarea eligibilitatilor, conform ghidului solicitantului;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu