Feedback
I.D.: 62039663

Servicii de consultanta - elaborare cerere de finantare si incarcare in platforma MYSMIS

Data publicarii
13.10.21 Exista 79.378 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8 72224000-1
Pretul estimativ:
24.250,00 RON - 24.250,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Amenajare parcuri/spatii verzi in ZUM”, in vederea accesarii de fonduri europene nerambursab...
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Amenajare parcuri/spatii verzi in ZUM”, in vederea accesarii de fonduri europene nerambursabile în cadrul Axa Prioritara 9: Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitatilor defavorizate din mediul urban, Prioritatea de Investitii 9.1: Dezvoltare Locala sub Responsabilitatea Comunitatii (DLRC), Obiectiv Specific OS 9.1: Reducerea numarului de persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala, prin masuri integrate Documente solicitate ofertantului pentru intocmirea contractului: - oferta financiara; - diplome/autorizatii/atestate etc. pentru personalul specializat propus, conform Caietului de sarcini atasat; - Certificat de înregistrare Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificat constatator - actualizat/Fişe informaţii Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF - actualizat. Documentele solicitate se transmit la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu