Feedback
I.D.: 48142897

Servicii de consultanta - Elaborare cerere de finantare si incarcare in platforma MySMIS

Data publicarii
13.07.20 Exista 113.462 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8 72224000-1
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Execuţie lucrări de reabilitare şi montare panouri fotovoltaice” şi “Lucrări de asfaltare...
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Execuţie lucrări de reabilitare şi montare panouri fotovoltaice” şi “Lucrări de asfaltare în cartierele Slam Râmnic, Extindere Slam, Sârbi, Barasca, Anghel Saligny, Zidari şi Alecu Bagdat, Municipiul Râmnicu Sărat, Judeţul Buzău”, in vederea accesarii de fonduri europene nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa 9, Sprijinirea regenerării economice şi sociale a comunităţilor defavorizate din mediul urban, Prioritatea de investiţii 9.1. Documente solicitate ofertantului in faza de deliberare: - oferta tehnica si financiara; - diplome/autorizatii/atestate etc. pentru personalul specializat propus, conform Caietului de sarcini atasat; - Certificat de înregistrare Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificat constatator - actualizat; - Fişe informaţii Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF - actualizat. Documentele solicitate se transmit la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu