Feedback
I.D.: 96189509

Servicii de consultanta elaborare cerere de finantare AFM iluminat - UAT sub 5000 loc

Data publicarii
17.04.24 Exista 84.220 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79421000-1
Pretul estimativ:
40.000,00 RON - 40.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferim servicii de consultanta privind depunerea cererii de finantare dupa cum urmeaza: 1. Integrarea investitiei dorite in programul specific; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se realiza prin intermediul proiectului atat pentru fiecare primarie in parte, pe fiecare compartiment si de asemenea per total asociere si proiect; 3. Consultanta pentru identificarea necesitatii mode...
Oferim servicii de consultanta privind depunerea cererii de finantare dupa cum urmeaza: 1. Integrarea investitiei dorite in programul specific; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se realiza prin intermediul proiectului atat pentru fiecare primarie in parte, pe fiecare compartiment si de asemenea per total asociere si proiect; 3. Consultanta pentru identificarea necesitatii modernizarii iluminatului public stradal, astfel incat conform ghidului solicitantului sa obtineti proiectul eligibil si punctajul maxim. 4. Intocmirea documentelor specifice dovedirii punctajului obtinut de proiectul dvs. 5. Mentinerea legaturii cu autoritatea de management pentru a cunoaste ultimele modificari si interpretari ale ghidului solicitantului. 6. Consultanta cu privire la documentele care conform legii sunt intocmite si eliberate de catre beneficiar, in ceea ce priveste cerintele de continut si de forma specifice programului de finantare. 7. Intocmirea formularului cererii de finantare; 8. Completarea anexelor si a documentelor specifice programului de finantare ce compun dosarul cererii de finantare; 9. Integrarea tuturor documentelor necesare pentru proiect, inclusiv cele provenite de la proiectant, avize, acorduri, etc. 10. Printarea documentelor elaborate, ansamblarea dosarului cererii de finantare; 11. Multiplicarea acestuia conform cerintelor specifice de forma si de continut ale programul de finantare; 12. Intocmirea dosarului proiectului cu
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu