Feedback
I.D.: 90171027

Servicii de consultanta, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări pentru obiectul de investiţie imobiliară cod 2017-I-3516 Buzău-“ Cimitir militar în cazarma 3516 Buzău"

Data publicarii
04.12.23 Exista 80.731 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71247000-1
Termenul limita pentru depunere:
20.12.23
Pretul estimativ:
283.169,72 RON - 283.169,72 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.12.23 Publicat la 13.12.23 Publicat la 14.12.23 Publicat la 15.12.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Durata totală a serviciilor de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări este de 48 luni, defalcate astfel: - 12 luni, interval care include perioada de la data intrării în vigoare a contractului de consultanţă până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor; - 36 de luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnă...
Durata totală a serviciilor de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări este de 48 luni, defalcate astfel: - 12 luni, interval care include perioada de la data intrării în vigoare a contractului de consultanţă până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor; - 36 de luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală). Prin acest contract se va achiziţiona: - întocmirea programului de realizare a investiţiei; - organizarea, coordonarea şi controlul realizării programului; - organizarea şi controlul activităţii de diriginte de şantier; - efectuarea serviciului de dirigenţie de şantier, conform prevederilor legale în vigoare; - verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiţiei şi a contractelor încheiate; - verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori şi furnizori; - gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului; - organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale; - întocmirea cărţii tehnice a construcţiei conform prevederilor legale; - organizarea şi efectuarea urmăririi comportării în timp a investiţiei pe perioada de garanţie, conform prevederilor legale; - organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei finale. Valoarea estimată fiind de 283.169,72 lei fără T.V.A. Clarificările se pot solicita cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări". Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024 08.05.24
Servicii de supervizare şi consultanţă a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţie imobiliară 2021.I.326 Buzău - "PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU" pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024 08.05.24
Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024  
2018.C/I/RK.1256 Buzău - CONSULTANŢĂ ŞI DIRIGENŢIE PENTRU OBIECTIVUL "Lucrări de intervenţie în cazarma 1256 Buzău" 21.12.22
2017-I-3516 Buzău - "CIMITIR MILITAR ÎN CAZARMA 3516 BUZĂU" 27.06.22
2018.C/I/RK.1256 Buzău - "Lucrări de intervenţie în cazarma 1256 Buzău" 24.05.23
2018.C/I/RK.1256 Buzău - "Lucrări de intervenţie în cazarma 1256 Buzău" 24.05.23
2018.C/I/RK.1256 Buzău - "Lucrări de intervenţie în cazarma 1256 Buzău" 31.07.23
Servicii de proiectare şi inginerie (fazele DTAC, DTOE, PT, DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucărilor aferente obiectivului de investiţii “REABILITARE PALAT ADMINISTRATIV (CORP C1, CORP C2), SEDIUL INSTITUŢIEI PREFECTULUI – JUDEŢUL BUZĂU" 12.09.23
2022-I-404/3035 Buzău - "CONSTRUIRE PAVILION NOU – REMIZĂ PĂSTRARE TEHNICĂ MILITARĂ ÎN CAZARMA 404 BUZĂU ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ŞI PIETONALĂ ÎN CAZARMA 404 ŞI 3035 BUZĂU" (proiectare şi execuţie) 27.05.24