Feedback
I.D.: 48257548

Servicii de consultanta, dezvoltare si implementare a unei platforme de servicii on-line bazate pe o platforma de digitalizare a proceselor de administrare a documentelor, retro-digitalizarea documentelor din arhivă de interes pentru cetateni sau entitatile juridice din cadrul UAT-ului, respectiv furnizarea online a serviciilor gestionate exclusiv de catre CJ Prahova Cod SIPOCA 684, Cod SMIS 129205

Data publicarii
22.07.20 Exista 241.179 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4 30210000-4 48000000-8 72252000-6 80510000-2
Termenul limita pentru depunere:
26.08.20
Pretul estimativ:
1.930.000,00 RON - 1.930.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.07.20 Publicat la 30.07.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
OBIECTUL CONTRACTULUI DE SERVICII In data de 08.07.2019 a fost semnat contractul de finantare cu nr. 381/08.07.2019 pentru proiectul “Simplificare administrativa si optimizarea serviciilor pentru cetateni in judetul Prahova" intre UAT judetul Prahova si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Manegement pentru POCA 2014-2020. Proiectul este finanţat din Fondul Social Europe...
OBIECTUL CONTRACTULUI DE SERVICII In data de 08.07.2019 a fost semnat contractul de finantare cu nr. 381/08.07.2019 pentru proiectul “Simplificare administrativa si optimizarea serviciilor pentru cetateni in judetul Prahova" intre UAT judetul Prahova si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Manegement pentru POCA 2014-2020. Proiectul este finanţat din Fondul Social European in cadrul POCA 2014-2020, cererea de proiecte POCA 471/ 2/1 (CP12/2018 pentru regiunile mai putin dezvoltate) Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului: Optimizarea si eficientizarea proceselor orientate către cetăţeni, in concordanta cu Consolidarea Administraţiei Publice, respectiv, creşterea calităţii procesului decizional la nivelul administraţiei publice locale, pentru a răspunde in mod fundamentat si coerent nevoilor comunităţii locale. Acest lucru realizându-se prin optimizarea si eficientizarea proceselor orientate către cetăţeni si entităţi juridice, prin realizarea unei platforme de furnizare online a serviciilor specifice CJ Prahova, introducerea serviciilor on-line, digitalizarea proceselor de administrare a documentelor prin introducerea acestora in arhiva si retro-digitalizarea documentelor din arhivă, în concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administraţiei Publice. Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: OS 1: Implementarea de masuri de simplificare pentru cetăţeni dar si pentru Beneficiar atât din perspectiva back-office cat si front-office prin implementarea unui set de servicii on-line (furnizate exclusiv de către Beneficiar) bazate pe o platforma de gestionare a proceselor de administrare a documentelor, digitizarea si retrodigitalizarea documentelor din arhiva de interes pentru cetăţeni sau entităţilor juridice din cadrul UAT-ului, respectiv furnizarea online a serviciilor gestionate exclusiv de către CJ Prahova OS2: Îmbunătăţirea competentelor si cunoştinţelor privind utilizarea procedurilor simplificate referitor la furnizarea de servicii on-line si digitizarea documentelor pentru 30 persoane - personal de conducere si de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al CJ Prahova; Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 15 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova pentru perioada 2021-2027 27.11.19
Servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova pentru perioada 2021-2027 23.10.19
Servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova pentru perioada 2021-2027 18.09.19
Servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova pentru perioada 2021-2027 13.08.19
SERVICII DE FORMARE IN MANAGEMENTUL CALITATII – INSTRUMENTUL CAF Cod SIPOCA 464, Cod SMIS2014+ 119511 13.09.18
Achizitie servicii de asistenta si de consultanta informatica aferente proiectului “Investiţii integrate şi complementare în măsuri de planificare strategice şi măsuri de simplificare la nivelul Municipiului Ploieşti", cod SMIS 136182 18.08.20
Servicii suport in vederea accesarii de fonduri europene, nerambursabile prin Cererea de proiecte Cod apel: POCA/661/2/1 Titlu: CP13/2019 19.12.19
Servicii de consultanta, dezvoltare si implementare a unei platforme de servicii on-line bazate pe o platforma de digitalizare a proceselor de administrare a documentelor, retro-digitalizarea documentelor din arhivă de interes pentru cetateni sau entitatile juridice din cadrul UAT-ului, respectiv furnizarea online a serviciilor gestionate exclusiv de catre CJ Prahova Cod SIPOCA 684, Cod SMIS 129205  
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii 14.10.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 15.04.24