Feedback
I.D.: 72333375

Servicii de consultanta depunere si management proiect ÎNFIINŢARE SISTEM - APĂ ŞI CANALIZARE - MOARA

Data publicarii
17.08.22 Exista 130.127 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE CONSULTANŢĂ DEPUNERE ŞI MANAGEMENT PROIECT "ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI REŢEA DE CANALIZARE ÎN COMUNA MOARA, JUDEŢUL SUCEAVA", obiectiv de investiţii finanţat prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny, ce constau în: 1. servicii de consultanţă în vederea obţinerii finanţării şi semnarea contractului de finanţare a) servicii de consultanţă întocmire Cerere de Finanţare, depunere documen...
SERVICII DE CONSULTANŢĂ DEPUNERE ŞI MANAGEMENT PROIECT "ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI REŢEA DE CANALIZARE ÎN COMUNA MOARA, JUDEŢUL SUCEAVA", obiectiv de investiţii finanţat prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny, ce constau în: 1. servicii de consultanţă în vederea obţinerii finanţării şi semnarea contractului de finanţare a) servicii de consultanţă întocmire Cerere de Finanţare, depunere documente în vederea obţinerii finanţrii (după aprobaqrea listei obiectivelor de investiţii şi sumele alocate acestora ) - 25.000 lei fără TVA b) servicii de consultanţă întocmire şi depunere documente în vederea semnării contractului de finanţare (după semnarea contractului de finanţare) - 25.000 lei fără TVA. - întocmirea cererii de finanţare - depunerea documentaţiei în format electronic pe platforma https://investiţtii.mdlpa.ro/anghel/ - formularea răspunsurilor pentru solicitările de clarificări din partea Finanţatorului 2. managementul CONTRACTULUI DE FINANŢARE - FORMULAREA RPSPUNSURILOR PENTRU SOLICITĂRILE DE CLARIFICĂRI DIN PARTEA FINANŢATORULUI - TANSMITEREA RAPOARTELOR DE PROGRES LA TERMENELE IMPUSE de finanţator (pe baza infiormaţiilor furnizate de către Beneficiar) - întocmirea cererilor de plată/ decont - realizarea cerereilor de avansd/plată/rambursare pe baza documentelor furnizate de Beneficiar
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu