În cadrul contractului Prestatorul va derula următoarelor activităţi: Pregătirea, iniţierea şi derularea online, în SEAP, a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publica, după cum urmează: a) Elaborarea documentelor / documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică; b) Îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitatea procedurilor de achizitii publice, astfel cum sunt acestea ...
În cadrul contractului Prestatorul va derula următoarelor activităţi: Pregătirea, iniţierea şi derularea online, în SEAP, a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publica, după cum urmează: a) Elaborarea documentelor / documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică; b) Îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitatea procedurilor de achizitii publice, astfel cum sunt acestea prevăzute de Legea nr.100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii , cu completările şi modificările ulterioare; c) Gestionarea remediilor şi căilor de atac aferente acestei procedurii (pe calea administrativ-jurisdicţională, de competenţa Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor – CNSC;
Plata serviciilor prestate se va face în 2 (doua) etape, astfel: Etapa 1 – suma de 4.000,00 lei (patrumiilei), după data limită de depunere a ofertelor, în urma recepţiei parţiale a serviciilor prestate; Etapa 2 – suma de 2.000,00 lei (douămiilei), după transmiterea către ofertanţi a comunicărilor finale privind rezultatul procedurii de atribuire sau după comunicarea Deciziei CNSC, în cazul depunerii unei contestaţii, în urma recepţiei finale a serviciilor prestate. În situaţia în care procedura de atribuire se anulează, după data limită de depunere a ofertelor, din cauză că nu a fost depusă nicio ofertă sau din orice alt motiv, care nu este în culpa dovedită a prestatorului, achizitorul va plati prestatorului numai suma de 4.000,00 lei .