PRIMARIA ORAŞULUI SLANIC PRAHOVA informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achiziţioneze direct conform art.45 din H.G. 395/2016 cu modificările si completările ulterioare din catalogul electronic ;
SERVICII DE CONSULTANTA ACHIZITII PUBLICE pentru obiectivul ”Amenajare spaţii verzi/ parc în oraşul Slănic, judeţul Prahova”, finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 5,prioritatea de investitii 5.2 , in data de 0...
PRIMARIA ORAŞULUI SLANIC PRAHOVA informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achiziţioneze direct conform art.45 din H.G. 395/2016 cu modificările si completările ulterioare din catalogul electronic ;
SERVICII DE CONSULTANTA ACHIZITII PUBLICE pentru obiectivul ”Amenajare spaţii verzi/ parc în oraşul Slănic, judeţul Prahova”, finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 5,prioritatea de investitii 5.2 , in data de 07.02.2019 ora 12 :00, si ii invita sa participe cu oferta de pret.
Achiziţia publica mai sus mentionata este: achiziţie directa in conformitate cu art.7 alin.5 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completările ulterioare.
1. Sursa de finanţare a achiziţiei POR 2014-2020
2. Valoare achiziţiei estimativ: 1.500 lei la care se adauga TVA
Cod CPV : 79418000-7 – Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice (Rev2)
Documentaţia , si formularele se pot descarca de pe site-ul oficial al Primăriei oraşului Slanic Prahova, www.primariaslanic.ro din Secţiunea: Info primarie, Subsectiunea:Anunturi
Oferta depusa trebuie sa cuprindă:
- Propunerea tehnica Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Documentaţie.
Ofertantul va face dovada deţinerii de documente valabile la data depunerii ofertei in copie conform cu originalul prin care sa ateste legalitatea desfasurarii activitatii de executant al serviciului.
- Propunerea financiara- Formular de oferta F5
Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret. In cazul in care ofertele financiare depuse au aceeaşi valoare, se va solicita reofertare in plic inchis.
Formulare solicitate:
- certificat constatator;
- certificat de înregistrare;
- scrisoare de inaintare-Formular 1
- informaţii generale-Formular 2
- declaraţie privind conflictul de interese -Formular 3
- declaraţie privind neincadrarera in articolul 164, 165, 167 din Legea 98/2016 -Formular 4
- declaraţie privind respectarea obligaţiilor relevante din domeniile mediului, social si al relaţiilor de munca -Formular nr. 19
3. Limba de redactare a ofertei- romana
4. Perioada de valabilitate a ofertelor- 90 zile
5. Preţul ofertei este ferm in LEI.
Nu se accepta actualizarea preţului ofertei
6. La oferta de baza: Nu se acepta oferta alternativa
7. Criteriul de atribuire -oferta care este insotita de documentele solicitate, respecta cerinţele si are „ preţul cei mai scăzut"
8. Va solicitam depunerea ofertelor stampilate, si semnate insotite de documente justificative in plic închis,, pana in data de 07.02.2019, ora 12:00 , la adresa: Primaria Slanic, str. Alexandru Odobescu nr.2, Slanic, jud. Prahova - Biroul Registratura. Nerespectarea denumirii in catalogul electronic SICAP poate duce la imposibilitatea selectării ofertelor de către autoritatea contractanta.