Feedback
I.D.: 68764768

Servicii de consultanta achizitii publice pentru investitii PNI Anghel Saligny - HG1 - DJ 311

Data publicarii
03.05.22 Exista 87.102 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
26.050,00 RON - 26.050,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in derularea achizitiilor publice pentru obiectivul "Modernizarea drumului judetean DJ 311, Artari km 0+000- Nicolae Balcescu km 17+650" Oferta este următoarea: 1. Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice - HG1/2018 Întocmirea şi/sau analiza (în funcţie de caz) a conţinutului documentaţiei de atribuire: Fişa de date, model de contract, model de formulare, caiet de sarcini, document ti...
Servicii de consultanta in derularea achizitiilor publice pentru obiectivul "Modernizarea drumului judetean DJ 311, Artari km 0+000- Nicolae Balcescu km 17+650" Oferta este următoarea: 1. Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice - HG1/2018 Întocmirea şi/sau analiza (în funcţie de caz) a conţinutului documentaţiei de atribuire: Fişa de date, model de contract, model de formulare, caiet de sarcini, document tip DUAE; Asistenţă la întocmirea dosarului de achiziţie publică depus spre avizare la finanţator; Asistenţă pentru lansarea procedurilor şi încărcarea tuturor documentelor aferente în SEAP; Asistenţă la formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări şi a punctelor de vedere din partea autorităţii contractante în eventualitatea depunerii unei contestaţii; Verificarea tehnico-economică a tuturor ofertelor depuse la proceduri prin experţi cooptaţi şi întocmirea rapoartelor de evaluare aferente; Asistenţă la întocmirea/verificarea rapoartelor de evaluare, solicitărilor de clarificări, raportului de progres, comunicărilor, contractului şi orice alte documente necesare finalizării dosarului de achiziţie final (de ex: scrisoare de bună execuţie). Serviciile se vor presta conform anexa atasata. Plata serviciilor se va face doar dupa prestarea serviciilor, finalizarea procedurii de achizitie
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu