1.Etapa de elaborare si publicare a documentatiei de atribuire ( fisa de date, strategie de contractare, DUAE, formulare, draft acord-cadru/contract):
↘ Asistenta în planificarea achizitiei publice;
↘ Întocmire documentatie de atribuire, strategie de contractare
↘ Asistenta în remedierea unor eventuale recomandari, formulate de expertii ANAP, în vederea validarii documentatiei de atribuire;
↘ Asistenta la publicarea anunt...
1.Etapa de elaborare si publicare a documentatiei de atribuire ( fisa de date, strategie de contractare, DUAE, formulare, draft acord-cadru/contract):
↘ Asistenta în planificarea achizitiei publice;
↘ Întocmire documentatie de atribuire, strategie de contractare
↘ Asistenta în remedierea unor eventuale recomandari, formulate de expertii ANAP, în vederea validarii documentatiei de atribuire;
↘ Asistenta la publicarea anuntului de participare (dupa caz simplificat), si la eventuale erate la acesta;
↘ Asistenta în formularea raspunsurilor cu privire la eventuale solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire;
↘ Asistenta în remedierea eventualelor observatii formulate de observatorii ANAP;
↘ Asistenta în formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestatii depuse asupra documentatiei de atribuire;
↘ Asistenta de specialitate la sedinta de deschidere a ofertelor,
2.Etapa de asistenta de specialitate în vederea atribuirii si semnarii contractului de achizitie publica
↘ Asistenta de specialitate în evaluarea ofertelor, prin intermediul expertilor cooptati, formularea de recomandari cu privire la eventuale solicitari de clarificari necesare pentru evaluarea ofertelor, formularea de recomandari cu privire la admisibilitatea ofertelor;
↘ Asistenta la întocmirea documentelor necesare pe parcursul evaluarii ofertelor, inclusiv a raportului procedurii;
↘ Asistenta în formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestatii depuse asup