Procedură simplificată I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe: • Consiliere pentru alegerea unei proceduri • Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare • Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauze...
Procedură simplificată I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe: • Consiliere pentru alegerea unei proceduri • Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare • Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauze contractuale • Consiliere pentru respectarea obligaţiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi pentru pentru realizarea achiziţiilor directe • Îndrumare pentru utilizarea Sistemului Electronic al Achiziţiilor Publice în vederea publicării de anunţuri, invitaţii, documentaţii de atribuire, erate, clarificări, etc. cu respectarea regulilor de publicitate în vigoare; • Consiliere pentru stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie a ofertanţilor şi stabilirea criteriului de atribuire • Consiliere pentru generarea DUAE II) Etapa de organizare a procedurii şi atribuirea contractului. • Consiliere pentru întocmirea unor documente strict necesare pentru organizarea procedurii (decizia privind numirea comisiei de evaluare, a declaraţiilor de confidenţialitate şi imparţialitate, a formularelor de integritate, etc.) • Consiliere pentru publicarea anunţului/invitaţiei de participare • Consiliere pentru întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă e cazul. • Punerea la dispoziţie de experţi cooptaţi pe lâ