Serviciile de consultanţă în domeniul achiziţiilor pentru atribuirea unui contract de furnizare de produse prin procedura simplificata, constau în: a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire – fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante), completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică, documentele suport (strategia de contractare, declaratia...
Serviciile de consultanţă în domeniul achiziţiilor pentru atribuirea unui contract de furnizare de produse prin procedura simplificata, constau în: a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire – fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante), completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică, documentele suport (strategia de contractare, declaratia privind persoanele cu functii de decizie), inclusiv modificari recomandate conform ANAP in urma controlului ex-ante; b) consultanţă privind achizitiile directe: întocmirea referatului de necesitate, consultanţă privind realizarea unui anunţ de publicitate, dacă este cazul, realizarea achiziţiei prin intermediul SEAP, dacă este cazul, consultanţă privind întocmirea unui contract de furnizare, dacă este cazul; c) îndrumare şi asistenţă în utilizarea Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) pentru publicarea anuntului de participare, a documentatiei de atribuire, a evaluarii ofertelor si a anunţului de atribuire aferent contractului de achizitie publică; d) consultanţă privind redactarea documentelor utile pe parcursul procedurii de atribuire (procese verbale, solicitari si raspunsuri la clarificari, comunicari, raportul procedurii, rapoarte de specialitate); e) asistenţă pe parcursul procedurii de atribuire; f) consultanţă privind întocmirea contractului de achizitie publica;