Servicii de consultanta în domeniul achizitiilor pentru o procedura de achizitie publica în vederea atribuirii unui contract/acord-cadru de furnizare finantat din bugetul local; serviciile constau în: a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire – fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante), completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică/acor...
Servicii de consultanta în domeniul achizitiilor pentru o procedura de achizitie publica în vederea atribuirii unui contract/acord-cadru de furnizare finantat din bugetul local; serviciile constau în: a) consultanţă pentru întocmirea documentaţiei de atribuire – fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini (conform specificaţiilor autorităţii contractante), completare DUAE, formulare şi contractul de achiziţie publică/acordul-cadru, documentele suport (strategia de contractare, declaratia privind conflictul de interese), revizuire documentatie conform recomandarilor ANAP; b) îndrumare şi asistenţă în utilizarea platformei electronice SEAP/SICAP pentru publicarea documentatiei de atribuire, a anuntului de participare, a evaluarii ofertelor si a anunţului de atribuire aferent contractului de achizitie publică; c) consultanţă privind redactarea documentelor utile pe parcursul procedurii de atribuire (procese verbale, solicitari si raspunsuri la clarificari, comunicari, raportul procedurii); d) asistenţă pe parcursul procedurii de atribuire în platforma electronică SEAP/SICAP; e) participare în comisia de evaluare în calitate de experti externi cooptati- expert achizitii publice, expert juridic, tehnic, economic- în funcţie de solicitare/necesitate; întocmire raport de specialitate; f) consultanţă privind stabilirea ofertelor admisibile, inacceptabile, neconforme, neadecvate; g) consultanţă privind întocmirea contractului/acordului-cadru de achizitie publica; h)consultanţă privi