Feedback
I.D.: 85670906

Servicii de consultantă în domeniul achiziţiilor –Proiectul "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI LACUSTENII DE JOS SI CONTEA, JUDETUL VALCEA" proiectare şi execuţie - investiţie finanţată prin Programul Naţional de investiţii "Anghel Saligny"

Data publicarii
09.08.23 Exista 78.976 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
21.08.23
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Documentaţiile se vor realiza în conformitate cu Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (cu modificările şi completările ulterioare). 1. Elaborarea documentaţiei de atribuire, inclus...
Documentaţiile se vor realiza în conformitate cu Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (cu modificările şi completările ulterioare). 1. Elaborarea documentaţiei de atribuire, inclusiv revizuire conform ANAP: instrucţiuni pentru ofertanti (fişa de date), modele de formulare, model de contract, DUAE, strategie de contractare. 2. Elaborarea si generarea DUAE. 3. Elaborarea Strategiei de contractare. 4. Stabilirea criteriilor de calificare/selectie. 5. Stabilirea criteriilor de atribuire. 6. Verificarea si revizuirea conform legislatiei in vigoare a caietelor de sarcini realizate de autoritatea contractanta. 7. Publicare documentatie de atribuire pe SEAP, sau asistenţă la încarcarea documentelor pe SEAP. 8. Consultanţă pe perioada publicării anunţurilor: elaborarea răspunsurilor la clarificarile sosite din partea ofertanţilor. 9. Participarea în calitate de expert cooptat la evaluarea ofertelor. • Participare in comisia de evaluare ( expert cooptat pe legislatia achizitiilor publice), evaluare oferte, pana la semnarea contractelor de achizitii prin: Intocmirea rapoartelor de specialitate privind calificarea ofertantilor, analiza DUAE, propunerile tehnice si financiare ale ofertantilor, verificarea documentelor suport DUAE transmise de catre potentialul castigator, in cadrul procedurii de achizitie publica. 10. Întocmire/Asistenţă la elaborarea documentelor a) Proces verbal sedinta de deschidere a ofertelor b) Proces verbal al sedintei de verificare a informatiilor din DUAE c) Proces verbal al sedintei de evaluare a ofertelor_propuneri tehnice d) Proces verbal al sedintei de evaluare a ofertelor_propuneri financiare e) Proces verbal al sedintei de evaluare a ofertelor_aplicarea criteriului de atribuire f) Solicitare prezentare documente suport pentru informatiile din DUAE g) Proces verbal al sedintei de evaluare a ofertelor_documente suport DUAE h) Raportul procedurii de atribuire i) Comunicarea rezultatului procedurii_Oferta castigatoare j) Comunicarea rezultatului procedurii_Oferta admisibila dar necastigatoare k) Comunicarea respingere oferta l) Comunicarea anulare procedura (daca este cazul) m) Elaborarea solicitarilor de clarificari si/sau completari necesare în vederea evaluarii solicitarilor de participare si/sau ofertelor. 11. Stabilirea ofertelor inacceptabile si/sau neconforme si/ sau neadecvate si a motivelor cu incadrare in legislatia achizitiilor publice in vigoare. 12. Stabilirea ofertelor admisibile. 13. Aplicarea criteriului de atribuire si a factorilor de evaluare, astfel cum a fost prevazut în fisa de date a achizitiei in vederea desemnarii potentialului castigator. 14. Întocmirea rapoartelor de specialitate privind calificarea ofertantilor, analiza DUAE, propunerile tehnice si financiare ale ofertantilor, verificarea documentelor suport DUAE transmise de catre potentialul castigator, în cadrul procedurii de achizitie publica. 15. Asistenta la redactarea comunicarilor finale privind rezultatul procedurii de atribuire. 16. Asistenta în solutionarea eventualelor notificari prealabile si contestatii depuse. 17. Publicarea Anuntului de atribuire pe www.e-licitatie.ro . 18. Asistenta in vederea publicarii informatiilor reglementate de lege pentru Formularul de Integritate privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica, in conformitate cu Legea nr. 184/2016, la adresa: https://integritate.e-licitatie.ro . Lungime drumuri propuse pentru modernizare: 4,7 km DALI se află pe site-ul comunei Lăcusteni în cadrul Monitorul Oficial local la rubrica registrul pentru evidenţa Hotărârilor autorităţii deliberative HCL nr.46/31.10.2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu