Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea
Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări
în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii
de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va
urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG
nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor
de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă și supervizare
în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii și instalaţii aferentă obiectivului
de ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Contractantul va desfăşura
activităţi de coordonare, consultanță și supervizare.Lucrările supervizate sunt situate și se vor realiza :1. Lotul 3 –
Poieni – Aleşd între km 567+690 și km 620+430, între Cap Y Stația CF Poieni și Cap Y Stația CF Aleșd; 2. Lot 4 – Aleșd –
Frontieră Ungaria între km 620+430 - km 660+086 și km 0+000 - km 7+088, între Cap Y Stația CF Aleșd și Frontieră Ungaria.
Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menționat include:• Îmbunătățirea infrastructurii pentru cresterea vitezei
de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h pe întregul tronson;• Realizarea/Modernizarea
instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);• Mărirea capacității de tranzit;• Asigurarea interoperabilității
prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor
din stații si haltele de miscare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;• Modernizarea stațiilor (prin stații înțelegându-se
si haltele de mișcare) de pe această linie îmbunătățind condițiile pentru utilizatorii transportului feroviar;• Înlocuire
poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;• Construcția drumurilor de întreținere de-a
lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);• Reabilitarea/Modernizarea clădirilor stațiilor de călători,
incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele
europene în vigoare;• Montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;• Instalații
de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);• Modernizarea
echipamentului de telecomunicații.