Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea
Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări
în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii
de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va
urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG
nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor
de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă și supervizare
în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii și instalaţii aferentă obiectivului
de „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara - Arad”, Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanță
și supervizare.Lucrările supervizate sunt situate și se vor realiza :1. Lot 1 Caransebeș -Lugoj, de la km 474+925 al liniei
CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la Km 514+504 ; 2. Lot 2 Lugoj -Timișoara Est, de la km 514+504 al liniei CF
București – Jimbolia (indicativ 100), până la km 568+638 . Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menționat include:•
Îmbunătățirea geometriei traseului și sporirea capacității portante a căii pentru a permite circulația trenurilor cu viteza
de până la 160 km/h;• Modernizarea staţiilor şi haltelor de mişcare de pe această linie, adaptând capacitatea acestora, conform
volumului de trafic şi necesităţilor tehnologice;• Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile
pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;• Înlocuirea bretelelor
şi a traversărilor dublă joncţiune cu schimbătoare de cale simple;• Dublarea liniei pe toată lungimea;• Înlocuirea de poduri,
podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului de fundare și a terasamentelor;• Ridicarea niveletei căii
și protecția antierozionala a terasamentului de cale ferată în zonele inundabile;• Construcţia drumurilor de întreţinere de-a
lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);• Construcţia a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş
şi Timişoara Nord;• Montare de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot, pe segmentele
de cale ferată ce străbat localități;• Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii şi introducerea sistemului de
siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);• Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii;• Înlocuirea echipamentelor linie
de contact şi din substaţiile de tracţiune electrică, instalarea unui sistem de control SCADA;• Montarea de încălzitoare de
macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru a combate efectele înzăpezirii
liniei CF.