Feedback
I.D.: 94716833

Servicii de consultanță pentru elaborare și dezvoltare instrumente de lucru, precum și servicii de consultanță pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului „Continuarea consolidării și a eficientizării sistemului național de recuperare a creanțelor provenite din infracțiuni”, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă

Data publicarii
13.03.24 Exista 688.774 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000 79131000 79311100 79341400
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Înființarea ANABI necesită o dezvoltare și implementare continue de instrumente de lucru și strategice necesare funcționării performante a Agenției, precum și investirea în capitalul de resursă umană, astfel încât să fie posibilă independența operațională a Agenției și îndeplinirea eficientă a funcțiilor acesteia.De esența funcționării acestei instituții este cooperarea inter agenții - toate instituțiile c...
Înființarea ANABI necesită o dezvoltare și implementare continue de instrumente de lucru și strategice necesare funcționării performante a Agenției, precum și investirea în capitalul de resursă umană, astfel încât să fie posibilă independența operațională a Agenției și îndeplinirea eficientă a funcțiilor acesteia.De esența funcționării acestei instituții este cooperarea inter agenții - toate instituțiile cu atribuții vor fi implicate pe întreaga durată a procesului penal, într-o manieră integrată. Aceasta implică nevoia unei abordări holistice și interdisciplinare, cu participarea tuturor instituțiilor din cadrul sistemului judiciar sau cu atribuții în legătură cu sistemul judiciar, implicate în procesul de recuperare a creanțelor, în vederea asigurării unei pregătiri continue a specialiștilor și a practicienilor, a schimbului de experiență între aceștia, a accesului la noi instrumente și modalități de investigații financiare, și, implicit, a unei practici judiciare comune, pregătire ce este asigurată prin intermediul activităților derulate în cadrul proiectului. Nevoia unei pregătiri continue a specialiștilor și practicienilor derivă din adoptarea Noilor Coduri, care au adus în prim plan o nouă instituție, aceea a confiscării extinse, dar și din modificările legislative adoptate ulterior, printre care inclusiv Legea nr. 318/2015 prin care a fost înființată Agenția și cele mai recente amendamente la aceasta, din anul 2022. Rezultatul întâlnirilor regionale și anuale se va concretiza în elaborarea, de către un consultant extern, a unei selecții de bune practici cu privire la spețele identificate în practică, modul de soluționare a acestora și dificultățile întâlnite pe parcursul soluționării.Astfel, prin prezentul Caiet de sarcini, este propusă achiziția de servicii de consultanță pentru elaborarea și dezvoltarea unor instrumente de lucru, precum și servicii de consultanță pentru campania de informare publică, menite să sprijine funcționarea performantă a Agenției Naționale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, prin dezvoltarea de instrumente operaționale, precum și diseminarea bunelor practici către specialiști și practicieni în domeniu.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunțul de participare și fișa de date a achiziției la secțiunea I.3 Comunicare din Fișa de date a achiziției, respectiv, cu cel târziu 24 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările de clarificări, conform obligației prevăzute la art.160, alin. (2) și art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este cu cel puțin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 06.06.23
Servicii de consultanta pentru elaborare si dezvoltare instrumente de lucru, precum si servicii de consultanta pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului Continuarea consolidarii si a eficientizarii sistemului national de recuperare a creantelor provenite din infractiuni, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finantat prin POCA 21.09.23
Servicii pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă. 06.09.23
Servicii de consultanţă şi acreditarea/ certificarea/ autorizarea unui centru de formare şi diseminare de bune practici la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în domeniul recuperării creanţelor provenite din infracţiuni, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" 30.06.23
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) 11.11.20
Achiziţie infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 şi implementarea Dosarului Electronic Naţional- Echipamente de procesare şi stocare. 14.02.23
Achiziție infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 și implementarea Dosarului Electronic Național- Echipamente de procesare și stocare.  
Achiziție infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 și implementarea Dosarului Electronic Național- Echipamente de procesare și stocare.