Obiectul contractului Servicii de consultantă și management derulare contracte de execuție lucrări încheiate conform H.G.
nr. 1/2018 prin Supervizor, pentru realizarea obiectivelor de investiții la nivelul Sectorului 3 al Municipiului București
va consta în furnizarea de servicii de supervizare si dirigentie de santier de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de
proiectare și execuție a lucrărilor, cât...
Obiectul contractului Servicii de consultantă și management derulare contracte de execuție lucrări încheiate conform H.G.
nr. 1/2018 prin Supervizor, pentru realizarea obiectivelor de investiții la nivelul Sectorului 3 al Municipiului București
va consta în furnizarea de servicii de supervizare si dirigentie de santier de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de
proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei
utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate
cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectarii și al lucrărilor:-
Lucrari de reabilitare termica cladiri si blocuri de locuinte; - Lucrari de reparatii curente, reparatii capitale, consolidari,
modernizari cladiri (ex: scoli, licee, gradinite, crese, administrative, birouri, etc); - Lucrari de constructie cladiri noi;
- Lucrari de infrastructura rutiera: strazi, alei, bulevarde, parcari, tramvai, etc. - Lucrari de infrastructura edilitara:
retele electrice, termice, gaze, apa-canal, telecomunicatii, iluminat public, etc. Durata totala a acordului cadru este de
48 luni. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta* acordul-cadru, suplimentarea putand a fi realizata
atat valoric cat si cantitativ (baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor). Autoritatea contractantă îşi rezervă
dreptul/opțiunea de a suplimenta baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor și valoarea serviciilor estimate la
nivelul documentației de atribuire, cu până la maxim 50% din baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor, estimată
inițial si respectiv valoarea estimată inițial. Procentul ofertat inițial pe fiecare tip de serviciu in parte va fi cel la
care se pot achiziţiona suplimentar servicii în baza clauzei de revizuire, acesta fiind cel din propunerea financiară (ajustat
după caz conform formula de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor:
pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent, fara a depasi pragurile corespunzatoare prevazute
de art. 7 alin. 1 Legea nr. 98/2016 pentru tipul de procedura derulat. Modificarea prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f)
din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr.
98/2016.* Suplimentarea nu a fost luata in calcul la valoarea maxima estimata a Acordului cadru.In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura
de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din
Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor
solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea
ofertelor.