Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatu...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor reLot 4 – Aleşd – Frontieră Ungaria între km 620+430 - km 660+086 şi km 0+000 - km 7+088, între Cap Y Staţia CF Aleşd şi Frontieră Ungaria. Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulaţie la valori cuprinse între viteza de 120 km/h şi cea de 160 km/h pe întregul tronson;•Realizarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);•Mărirea capacităţii de tranzit;•Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din staţii si haltele de miscare, facilităţile pentru persoanele cu dizabilităţi;•Modernizarea staţiilor (prin staţii înţelegându-se si haltele de mişcare) de pe această linie îmbunătăţind condiţiile pentru utilizatorii transportului feroviar;•Înlocuire poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terasamentelor;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Reabilitarea/Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Montarea de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii, şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor realiza : Lotul 3 – Poieni – Aleşd între km 567+690 şi km 620+430, între Cap Y Staţia CF Poieni şi Cap Y Staţia CF Aleşd; Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulaţie la valori cuprinse între viteza de 120 km/h şi cea de 160 km/h pe întregul tronson;•Realizarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);•Mărirea capacităţii de tranzit;•Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din staţii si haltele de miscare, facilităţile pentru persoanele cu dizabilităţi;•Modernizarea staţiilor (prin staţii înţelegându-se si haltele de mişcare) de pe această linie îmbunătăţind condiţiile pentru utilizatorii transportului feroviar;•Înlocuire poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terasamentelor;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Reabilitarea/Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Montarea de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii, şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.