Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elabora...
Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor realiza :Lot 2 – Aghireş - Poieni între km 531+160 – km 567+690 , între Cap Y Staţia CF Aghireş şi Cap Y Staţia CF Poieni. Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulaţie la valori cuprinse între viteza de 120 km/h şi cea de 160 km/h pe întregul tronson;•Realizarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);•Mărirea capacităţii de tranzit;•Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din staţii si haltele de miscare, facilităţile pentru persoanele cu dizabilităţi;•Modernizarea staţiilor (prin staţii înţelegându-se si haltele de mişcare) de pe această linie îmbunătăţind condiţiile pentru utilizatorii transportului feroviar;•Înlocuire poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terasamentelor;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Reabilitarea/Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Montarea de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii, şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor realiza :Lotul 1 – Cluj Napoca – Aghireş între km c.f. 500+749 şi km c.f. 531+160, între Cap X Staţia CF Cluj-Napoca şi Cap Y Staţia CF Aghireş; Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulaţie la valori cuprinse între viteza de 120 km/h şi cea de 160 km/h pe întregul tronson;•Realizarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);•Mărirea capacităţii de tranzit;•Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din staţii si haltele de miscare, facilităţile pentru persoanele cu dizabilităţi;•Modernizarea staţiilor (prin staţii înţelegându-se si haltele de mişcare) de pe această linie îmbunătăţind condiţiile pentru utilizatorii transportului feroviar;•Înlocuire poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terasamentelor;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Reabilitarea/Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Montarea de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii, şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.