Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatu...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara - Arad", Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor realiza :1. Lot 3 Timişoara Est – Ronaţ Triaj, de la km 568+399, al liniei CF Bucureşti – Jimbolia (indicativ 100), până la staţia Timişoara Nord, după care se continua pe linia CF Timişoara – Arad (indicativ 218) de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D). Lungimea traseului este de 13,86 km, de la intrarea in cap X statia Timisoara Est pana la semnal cap Y, viitoarea ramificatie Ronat Triaj.Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea geometriei traseului şi sporirea capacităţii portante a căii pentru a permite circulaţia trenurilor cu viteza de până la 160 km/h;•Modernizarea staţiilor şi haltelor de mişcare de pe această linie, adaptând capacitatea acestora, conform volumului de trafic şi necesităţilor tehnologice;•Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Înlocuirea bretelelor şi a traversărilor dublă joncţiune cu schimbătoare de cale simple;•Dublarea liniei pe toată lungimea;•Înlocuirea de poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului de fundare şi a terasamentelor;•Ridicarea niveletei căii şi protecţia antierozionala a terasamentului de cale ferată în zonele inundabile;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Construcţia a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş şi Timişoara Nord;•Montare de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot, pe segmentele de cale ferată ce străbat localităţi;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii;•Înlocuirea echipamentelor linie de contact şi din substaţiile de tracţiune electrică, instalarea unui sistem de control SCADA;•Montarea de încălzitoare de macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru a combate efectele înzăpezirii liniei CF.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Activitatea Contractantului/ Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de "Supervizor", a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/ 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.Contractantul/ Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara - Arad", Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate şi se vor realiza : Lot 4 Ronaţ Triaj - Arad, de la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D) la km 56+350 (semnalul de intrare în staţia Arad). Pe lângă acest tronson, tot în cadrul lotului 4, proiectul cuprinde şi modernizarea/reconfigurarea liniei CF Aradu Nou – Glogovăţ (indicativ 220), pe o distanţă de cca 7 kilometri.Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:•Îmbunătăţirea geometriei traseului şi sporirea capacităţii portante a căii pentru a permite circulaţia trenurilor cu viteza de până la 160 km/h;•Modernizarea staţiilor şi haltelor de mişcare de pe această linie, adaptând capacitatea acestora, conform volumului de trafic şi necesităţilor tehnologice;•Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;•Înlocuirea bretelelor şi a traversărilor dublă joncţiune cu schimbătoare de cale simple;•Dublarea liniei pe toată lungimea;•Înlocuirea de poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului de fundare şi a terasamentelor;•Ridicarea niveletei căii şi protecţia antierozionala a terasamentului de cale ferată în zonele inundabile;•Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);•Construcţia a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş şi Timişoara Nord;•Montare de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot, pe segmentele de cale ferată ce străbat localităţi;•Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);•Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii;•Înlocuirea echipamentelor linie de contact şi din substaţiile de tracţiune electrică, instalarea unui sistem de control SCADA;•Montarea de încălzitoare de macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru a combate efectele înzăpezirii liniei CF.