Feedback
I.D.: 103093820

Servicii de consultanţă

Data publicarii
20.09.24
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
70.000,00 RON - 70.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă privind managementul de proiect pentru ETAPA II a proiectului „Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Unităţii de Primiri Urgenţe din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte” în conformitate cu caietul de sarcini şi draftul de contract atasate. Ofertantul va prezenta următoarele documente: 1. Oferta tehnică – Propunerea tehnica va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verifica...
Servicii de consultanţă privind managementul de proiect pentru ETAPA II a proiectului „Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Unităţii de Primiri Urgenţe din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte” în conformitate cu caietul de sarcini şi draftul de contract atasate. Ofertantul va prezenta următoarele documente: 1. Oferta tehnică – Propunerea tehnica va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificarii corespondentei cu cerintele/ specificaţiile prevazute în specificatiile tehnice si cu cele prevazute în cadrul documentelor anexate. 2. Oferta financiară -va fi prezentata conform art. 5.1 din draftul de contract.În cazul asocierii sau subcontractarii ,oferta finaciara va cuprinde un centralizator cu activitatile realizate de fiecare asociat/subcontractant în exprimare valorica pentru fiecare asociat si/sau subcontractant. 3. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului in raza căruia este situat sediul operatorului economic din care să rezulte: a) obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; b) starea operator c)persoanele care reprezintă operatorul economic în relaţia cu terţii Informaţiile cuprinse în acest document, trebuie să fie reale/actualela data prezentării. 4. Formularele completate de ofertant (ataşate în SEAP de autoritatea contractantă) Oferta va fi transmisa pe adresa de email: achizitii@cjd.ro , cel mai tarziu in data de 17.09.2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu