Feedback
I.D.: 104485498

Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului necesare pentru identificarea elementelor de tipografie şi cartografie, în scopul determinării unei relaţii între documentul 1560/02.08.1935 şi suprafaţa de 1547 mp situată în strada Constantin Miculescu nr. 14-16.

Data publicarii
22.10.24
Coduri CPV
71354000-4 71310000-4
Termenul limita pentru depunere:
31.10.24
 
 
Documente participare:
  1. Anunt consultare piata_2024 - semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea obiectului consultării: Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului, disponibilă atât în format letric, cât şi electronic, necesare pentru identificarea elementelor de tipografie şi cartografie,în scopul determinării unei relaţii între documentul 1560 din 02 august 1935 şi suprafaţa de 1547 mp situată în strada Constantin Miculescu nr. 14-16. Totodată, prestatorul va analiza limitele de...
Descrierea obiectului consultării: Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului, disponibilă atât în format letric, cât şi electronic, necesare pentru identificarea elementelor de tipografie şi cartografie,în scopul determinării unei relaţii între documentul 1560 din 02 august 1935 şi suprafaţa de 1547 mp situată în strada Constantin Miculescu nr. 14-16. Totodată, prestatorul va analiza limitele de proprietate ale imobilelor Regiei în anul 1935 şi 1957. Regia Autonomă MONETĂRIA STATULUI demarează procedura privind prospectarea pieţei pentru achiziţia Serviciilor de consultanţă, în conformitate cu prevederile art. 139 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 18-19 din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/ acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În acest context, autoritatea contractantă informează operatorii economici cu expertiză/specializaţi în acest domeniu de activitate cu privire la următoarele: Aspectele supuse consultării: etapele procedurale şi elementele ce trebuie urmate, precum şi oferta financiară/tarifele practicate (tarif orar, pe etape, etc). Descrierea modalităţii de desfăşurare a consultării, respectiv modul în care se va realiza interacţiunea cu operatorii economici ce răspund la invitaţia autorităţii contractante: operatorii economici vor solicita, în scris, vizualizarea şi studierea documentelor pe care Regia le deţine în prezent, la sediul acesteia, în prezenţa unui/a doi consilier(i) juridic(i), pentru întocmirea unei oferte tehnico-financiare. În acest sens, se va semna o Declaraţie de confidenţialitate între Regie şi operatorul economic care va studia documentaţia. Acest studiu al documentelor pe care Regia le deţine este necesar pentru a putea întocmi o ofertă tehnică completă, ce va cuprinde toate etapele procedurale şi elementele ce trebuie urmate, precum şi oferta financiară/tarifele practicate (tarif orar, pe etape, etc), urmând ca Regia să colecteze aceste informaţii pentru întocmirea documentelor specifice derularii unei achiziţii. Consultarea de piaţă are ca scop şi identificarea posibilelor soluţii în speţa în cauză, respectiv obţinerea de informaţii de la persoanele/organizaţiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziţiei prin raportare la obiectul contractului de achiziţie, precum şi informarea operatorilor economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute în vedere în legătură cu acestea, respectiv determinarea valorii estimate a achiziţiei. Abordările folosite în procesul de consultare a pieţei: Modalitatea de desfăşurare: după vizualizarea şi studierea documentelor la sediul Regiei, oferta tehnico-financiară şi/sau orice alte documentele necesare pentru o informare clară si completă, se vor transmite la adresele de e-mail valentina.enache@monetariastatului.ro şi mihaela.palade@monetariastatului.ro. La subiectul e-mailului se va specifica numărul din SEAP al anunţului de Consultare a pieţei. Ofertele tehnico-financiare vor conţine toate informaţiile necesare care vor descrie etapele procedurale şi elementele necesare ce trebuie urmate de Regie, precum şi oferta financiară/tarifele practicate (tarif orar, pe etape, etc). De asemenea, se pot transmite şi orice modalităţi de abordare sau orice alte elemente de ofertare considerate relevante de către operatorii economici interesaţi. Informaţii utile: Această consultare a pieţei precede procesul de achiziţie şi nu se substituie acesteia. Participarea la consultarea de piaţă este voluntară. Regia nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţi. Informaţiile primite în cursul consultărilor de piaţă pot fi utilizate în planificarea şi desfăşurarea viitoarelor proceduri, cu respectarea legislaţiei, în special pentru a nu denatura concurenţa în cadrul viitoarei proceduri şi pentru a nu încălca principiile nediscriminării şi transparenţei. Nicio informaţie conţinută în prezentul document, în documentele publicate pe SEAP sau prin orice alte mijloace de comunicare realizată între Regia Autonomă MONETĂRIA STATULUI şi operatorii care depun oferte neangajante, în legătură cu această consultare a pieţei, nu poate fi invocată drept parte dintr-un contract, acord sau orice altă formă similară. Toate informaţiile obţinute vor rămâne strict confidenţiale. Termenul limită: Ofertele neangajante se vor transmite pe adresele de e-mail valentina.enache@monetariastatului.ro şi mihaela.palade@monetariastatului.ro până la data 31.10.2024 (inclusiv). Informaţii suplimentare, se pot transmite pe adresele de e-mail mai sus menţionate. Ofertele primite se vor analiza, iar ofertanţilor li se pot solicita informaţii suplimentare, după caz.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului, disponibilă atât în format letric, cât şi electronic, necesare pentru identificarea elementelor de topografie şi cartografie 09.12.24
Servicii de consultanţă şi reprezentare juridică cu menţiunea consultării, la sediul Regiei, a documentelor deţinute, pentru identificarea tuturor etapelor procedurale ce trebuie urmate de Regia Autonomă MONETĂRIA STATULUI 07.04.23
Autoritatea contractantă Regia Autonomă MONETĂRIA STATULUI doreşte prospectarea pieţei pentru încheierea unui contract de lucrări având ca obiect amenajare spaţiu de tip hol/tranzit din cadrul Regiei. 04.04.23
Regia Autonomă MONETĂRIA STATULUI demarează procedura privind prospectarea pieţei pentru achiziţia servicii de acordare a unei linii de creditare (overdraft) în valoare de 10.000.000 lei, în vederea finanţării activităţii curente. 30.09.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23