Feedback
I.D.: 84347302

Servicii de consultanţă tehnică pentru elaborarea caietului de sarcini cu specificaţii tehnice în vederea implementării sistemului naţional de monitorizare, obligaţie stabilită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 7 - Digitalizare, digitalizarea în domeniul mediului

Data publicarii
07.07.23 Exista 766.752 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
102.530,00 RON - 102.530,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă tehnică pentru elaborarea caietului de sarcini cu specificaţii tehnice în vederea implementării sistemului naţional de monitorizare, obligaţie stabilită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 7 - Digitalizare, digitalizarea în domeniul mediului, cinstînd în: 1. Intocmirea caietului de sarcini conform modelului de caiet de sarcini standardizat precum şi a recomandărilor şi instru...
Servicii de consultanţă tehnică pentru elaborarea caietului de sarcini cu specificaţii tehnice în vederea implementării sistemului naţional de monitorizare, obligaţie stabilită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 7 - Digitalizare, digitalizarea în domeniul mediului, cinstînd în: 1. Intocmirea caietului de sarcini conform modelului de caiet de sarcini standardizat precum şi a recomandărilor şi instrucţiunilor ANAP în vigoare şi furnizarea livrabilului final 1 precizat mai jos. Pentru aceasta: a. Ofertantul va asigura elaborarea caietului de sarcini care va constitui setul de documente pentru lansarea procedurilor de achiziţie publică de bunuri şi de servicii. Caietul de sarcini va cuprinde specificaţiile tehnice cu cerinţele tehnice detaliate, toate caracteristicile tehnice ale reţelei de hardware necesare, alături de estimari de cost actuale şi de precizarea cantităţii necesare a fi achiziţionată din fiecare categorie. Ofertantul va fi semnatarul caietului de sarcini ca expert alături de persoanele desemnate de Autoritatea Contractantă. b. Achiziţia trebuie să permită accesul oricărui operator economic interesat de procedura de achiziţie publică şi nu trebuie să conţină obstacole nejustificate faţă de asigurarea concurenţei efective între operatorii economici. c. Specificaţiile tehnice vor respecta Ghidul de achiziţii software pentru instituţii publice elaborat de către Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) şi vor face corecturi/modificări/completări în situaţia în care acestea sunt cerute de către Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională, în cadrul etapelor de avizare obligatorie conexe caietului de sarcini. d. Specificaţiile tehnice vor fi însoţite de estimări cantitative şi de cost ale produselor de bunuri şi servicii, pe fiecare produs în parte precum şi unităţile de măsură în care vor fi estimate şi cuantificate bunurile şi serviciile respective, în funcţie de specificitatea acestora. e. Ofertantul va propune şi criterii de evaluare a ofertelor, în vederea stabilirii ofertei câştigătoare, precum şi informaţii privind gruparea achiziţiilor pe loturi, dacă este cazul, şi în funcţie de codul CAEN. Dacă nu va exista grupare pe loturi, ofertantul va justifica această decizie. Livrabile în urma prestării serviciilor enumerate mai sus: Livrabil 1. Caiet de sarcini cu specificaţii tehnice pentru implementarea sistemului naţional de monitorizare, obligaţie stabilită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 7- Digitalizare, digitalizarea în domeniul mediului; Sublivrabil 1.1. Specificaţii tehnice detaliate şi estimări financiare de cost pentru amplasarea a 200 de puncte de monitorizare fixe şi 150 de puncte mobile. Sublivrabil 1.2. Specificaţii tehnice detaliate si estimări financiare de cost pentru infrastructura hardware şi software, găzduire şi analiză a datelor colectate; Sublivrabil 1.3. Propunere ofertant privind factorii/criteriile tehnice relevante care să facă parte din Fişa de date a achiziţiei pentru implementarea unui sistem naţional de monitorizare, obligaţie stabilită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 7- Digitalizare, digitalizarea în domeniul mediului, în vederea aplicării criteriului de evaluare "cel mai bun raport calitate-preţ" şi orice alte detalii procedurale suplimentare care să permită finalizarea cu succes a achiziţiei; Sublivrabil 1.4. Documentaţie aferentă avizării de către Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (CTE); 2. Sprijinirea Autorităţii contractante de către Ofertant în: a. Formularea de răspunsuri tehnice, în cazul unor solicitări de clarificare venite din partea operatorilor economici interesaţi de achiziţiile de bunuri şi servicii, după publicarea caietului de sarcini în SEAP; răspunsurile vor fi transmise de Ofertant în termen de maxim 48 de ore de la transmiterea solicitărilor de clarificare primite de Autoritatea contractanta. b. Asigurarea de asistenţă tehnică din partea Ofertantului în vederea elaborării de puncte de vedere la eventuale contestaţii formulate la CNSC sau în instanţa de judecată de către participanţii la licitaţiile publice de achiziţie de bunuri şi servicii; Asistenţa tehnică, dacă va fi necesară, va fi asigurată în termenul solicitat de Autoritatea contractantă. c. Asigurarea de asistenţă tehnică punctuală din partea Ofertantului în etapa de evaluare tehnică a ofertelor, prin desemnarea unui expert IT, care va fi numit “expert cooptat" în Comisia de evaluare a ofertelor din cadrul procedurii de achiziţie publică; expertul cooptat al Ofertantului va fi contactat numai pentru solicitări/întrebări punctuale considerate necesare de către Comisia de evaluare a ofertelor şi va întocmi, în baza şi cu respectarea legislaţiei în vigoare, un răspuns/raport de specialitate necesar Comisiei de evaluare a ofertelor în cadrul etapei de evaluare tehnică; raportul de specialitate va fi elaborat şi transmis în termenul solicitat de Comisia de evaluare a ofertelor, în corelare cu termenele legale de evaluare. Livrabile în urma prestării serviciilor enumerate mai sus: Livrabilul 2 care va conţine următoarele secţiuni: 1. Întrebările de clarificare şi răspunsurile la întrebările de clarificare adresate Autorităţii contractante în perioada de derulare a achiziţiei publice; 2. Raport de specialitate tehnic pentru activitatea de evaluare a ofertei din punct de vedere tehnic; 3. Întocmirea răspunsurilor şi a punctelor de vedere formulate la solicitarea CNSC şi/sau a instanţei de judecată, în cazul în care aceste răspunsuri există.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SUSPENDATA - Achizitia publică de servicii pentru implementarea sistemului SIAMC 2.0 în cadrul "Reforma activităţii de control în domeniul relaţiilor de muncă şi al securităţii şi sănătăţii în muncă", finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale". 25.06.24
Achizitia publică de servicii pentru implementarea sistemului SIAMC 2.0 în cadrul "Reforma activităţii de control în domeniul relaţiilor de muncă şi al securităţii şi sănătăţii în muncă", finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale". 25.06.24
Achizitia publică de servicii pentru implementarea sistemului SIAMC 2.0 în cadrul „Reforma activității de control în domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă”, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”. 14.06.24
Achizitia publică de servicii pentru implementarea sistemului SIAMC 2.0 în cadrul „Reforma activității de control în domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă”, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”. 25.06.24
Achizitia publică de servicii pentru implementarea sistemului SIAMC 2.0 în cadrul „Reforma activității de control în domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă”, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”. 06.08.24
Achizitionarea de servicii de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 1.982 persoane, funcţionari publici șipersonal contractual din cadrul Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă în contextul noilor tehnologii şi altransformărilor digitale 07.05.24
Achizitionarea de servicii de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 1.982 persoane, funcţionari publici șipersonal contractual din cadrul Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă în contextul noilor tehnologii şi altransformărilor digitale 07.05.24
Achizitionarea de servicii de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 1.982 persoane, funcţionari publici şi personal contractual din cadrul Inspecţiei Muncii şi a inspectoratelor teritoriale de muncă în contextul noilor tehnologii şi al transformărilor digitale 21.05.24
Achizitionarea de servicii de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 1.982 persoane, funcţionari publici șipersonal contractual din cadrul Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă în contextul noilor tehnologii şi altransformărilor digitale  
Achizitionarea de servicii de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 1.982 persoane, funcţionari publici șipersonal contractual din cadrul Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă în contextul noilor tehnologii şi altransformărilor digitale 07.05.24