Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achiziţie publică de servicii având ca obiect Servicii de consultanţă specializată pentru implementarea CAF şi BSC şi servicii de instruire personal la nivelul Primăriei Municipiului Făgăraş, în vederea implementării proiectului “ Sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală a Municipiului Făgăraş" COD SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079" finanţat în cadru...
Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achiziţie publică de servicii având ca obiect Servicii de consultanţă specializată pentru implementarea CAF şi BSC şi servicii de instruire personal la nivelul Primăriei Municipiului Făgăraş, în vederea implementării proiectului “ Sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală a Municipiului Făgăraş" COD SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079" finanţat în cadrul Contractului de finanţare nerambursabilă nr. 650/04.04.2022 încheiat de Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Făgăraş cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă, pentru implementarea proiectului în cadrul apelurilor de proiecte cu titlul POCA/972/2/1/Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP, Axa prioritară – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific POCA 2.1. Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie este de: 290.000,00 lei fără TVA
85.000,00 – Implementare CAF la nivelul Primăriei Municipiului Făgăraş,
85.000,00 - Implementare BSC la nivelul Primăriei Municipiului Făgăraş,
120.000,00 – Dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor unui număr de 60 de persoane din care costuri per persoana (60 persoane *2. 000lei/persoana fără TVA. Costuri pentru 1 persoana: Cazare 100lei fără TVA*3 nopti, 1 pauza de lucru/zi*84lei/pers. fără TVA*3 zile, 1 pauza cafea/zi*33.5lei/pers fără TVA*3 zile (total 652,5 lei), onorariu instruire 1.347,5 lei/pers fără TVA.)
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileşte ca termenul limita in care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare, este in a 6 a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.